|
||||
|
||||
Volkswagen motor (VOLVO)
Ik vraag me af of er een volkswagenmoteur bestaat en namelijk de volgende:
2.0 benzine, 5cilinder en 25 kleppen Hij zou in een volvo V70 van 1999 liggen, kan dit waar zijn? Last edited by sponzenbroekske : 20-09-2008 at 12:14. |
|
||||
|
||||
een v5 misschien?
ik weet dat er zat volvo's zijn met acv's dus ik zal er ook niet versteld van staan als er andere vw motoren in volvo's zitten |
|
||||
|
||||
ik dacht 5 in lijn
Ik heb mijn research verder gezet en gevonden Het zou kunnen dat het volvo 2.0T is, dit is een 5 cilinder maar met 20 kleppen, ik heb de motor vluchtig gezien en ik weet dus zeker dat het een 5 cilinder is, maar de kleppen kan ik van de buitenkant af niet zien en er is mij vertelt dat hij 5kleppen per cilinder heeft, dus 25 kleppen, maar is die persoon wel juist he. En natuurlijk eens ik van de auto weg ben ga ik nadenken 2liter met 5 cilinders, vreemd ... Daarmee dat ik hier kwam kijken |
|
||||
|
||||
En natuurlijk eens ik van de auto weg ben ga ik nadenken 2liter met 5 cilinders, vreemd ...
Daarmee dat ik hier kwam kijken [/QUOTE] Heb je gister ook een feesje gehad? |
|
||||
|
||||
5 cilinder turbodiesels zijn er wel
|
||||
|
||||
dat zeg ik acv's
|
|
||||
|
||||
Ik werk bij volvo en dit klinkt me me onbekend in de oren 2.0 5 cylinder.
Als je me een partnummer geeft dat op de motor zit kan ik het helemaal voor je uitzoeken.
|
||||
|
||||
1. Staat in de eerste post BENZINE dus geen TDI, zo een TDI hebben we al , maar dat is ook een 2.5 en die heeft maar 10 kleppen.
2. auto staat in Aarstelaar en ik ben in sint job , dus ik kan geen motornummer zoeken 3. feestje? ik weet er allezins niets meer van :p 4. 5 cilinder 2.0T is er wel eentje, maar deze heeft "maar" 20kleppen dus dekilo bedankt voor de moeite die je bereid was om te doen, ik apprecieer het echt, maar dat gaat dus niet, ik kan niet direct aan het motornummer geraken |
|
||||
|
||||
Hmm... ik heb redelijk veel sterke verhalen gehoord, maar deze zit tegen het liegen aan
|
|
||||
|
||||
De Lupo is ook eens gemaakt met dezelfde 3 liter 6 cilinder met 36 kleppen die uit de Daf 33 komt... bi-turbodiesel wel te verstaan.
Stelt op zich nog niet zoveel voor vergeleken met de 17,3 kleppen per cilinder in mijn motor. Met andere woorden... je moet niet klakkeloos alles aannemen dat mensen je wijs maken. En DAT moet je wel aannemen. En effe between two hooks, waarom staat die bij luchtgekoeld?