|
|||
|
|||
Afstellen van PL, wat vraagjes
eerste keer dat ik mij waag aan (eventueel) afstellen (volgens mij loopt ie te rijk) .. dus excuseer de (soms) simpele vragen.
Ben wel druk aan't spitten op internet (o.a. het afstel topic) en mijn haynes maar sommige dingen kom ik niet achter. Als de handleiding plaatjes had was't een stuk makkelijker http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36132 here goes: contacthoek meten methode 1 #5 volgens de handleiding de witte stekker, maar hoe meten ? heb een multimeter met hoekmeting, moet de rode op de stekker en zwart op -? of zwart op stekker en rood op + ? beide geven andere waardes (en beide fout, een gaf ca 60% andersom zelfs 90%) methode 1 #9 messing stelschroef op gasklep gewoon de stationoair schroef dus ? methode 1 #8 vrij simpele vraag eigenlijk, het dopje zit er niet meer op, klopt het dat je de schroef niet kan zien (of mist bij mij de hele schroef, ik zie alleen een gat ) Last edited by Losha : 03-10-2008 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Methode 1#8
De schroef kun je ind niet zien[is btw een inbus]als het goed is De afdek dopjes ontbreken vaak |
|
|||
|
|||
thnx
dankzij het mooie weer nog niet veel verder gegaan ermee maar toch nog een vraag gevonden (ik vind die handleiding echt slecht geschreven) Quote:
temperatuurregelaar .. bocht voor de gasklep waar heeft ie het in ***naam over ? in de laatste bocht voor de gasklep zit toch helemaal niets ? |