|
|||
|
|||
Jetta 2 coupe PolarSilber
Waarschijnlijk gaat de jetta weer de verkoop in. Ik heb de auto nu bijna een half jaar en was de bedoeling om er een wothersee project van te maken. Onlangs heb ik alleen een nieuw huis gekocht waardoor het een beetje uitgesteld is naar volgend jaar. Omdat ik vd zomer graag weer even cabrio wil rijden gaat de jetta dus weer weg.
Het gaat om een Jetta 2 coupe uit 1987 met maar 129.000 op de teller. Motor is een 1.6 met een 4 bak. Onlangs al het 1 en ander aan veranderd/gerepareerd. Smoke koplampen Heldere knippers Nieuwe wiellagers achter Nieuwe remschoenen achter Nieuwe veerpootlagers achter + Voor Nieuwe remslangen voor Nieuwe remcilinders achter Nieuwe klepdeksel pakking Nieuwe schroefset Het interieur ziet er nog super uit zonder beschadigingen, kan alleen wel een beetje een schoonmaak beurt gebruiken. Aan de buitenkant zitten een paar kleine plekjes, deukje in lv deur (nieuwe deur in kleur erbij) lv scherm is slecht gespoten (nieuw scherm in kleur erbij) Heb er tevens nog een aantal extra onderdelen bij zoals koplampen en achterlichten. Auto wordt geleverd met een nieuwe APK Auto ziet er voor zijn leeftijd nog super uit en rijdt geweldig. Vraagprijs is 1250,- maar kan over gepraat worden Beperkte inruil mogelijk
Owned VAG cars and their colours: VW Polo 1.3 coupe VW Golf 3 1.6 Seat Cordoba 1.6 coupe VW Lupo GTI Seat Cordoba TDI coupe Seat Cordoba Cupra Current: VW Jetta II 1.6 coupe Last edited by NiLiS : 27-01-2009 at 00:31. |
|
||||
|
||||
Foto's?
|
|||
|
|||
zal vd week betere foto's maken
|
|||