|
|||
|
|||
Mijn mk1 cabrio
zo dan ook maar even voorstellen ik heet jeroen en ben 19 jaar oud. ik kon deze cabrio op mijn 17de kopen van een mevrouw waar de man van overleden was. helaas is zij nu ook overleden maar goed de auto is in goede handen
zo had ik hem gekocht: toen een paar dingen veranderd en een setje Velgen bbs rm 7j gemonteerd toen was ik de wielen een beetje zat en had ik anderen gekocht pls ict sport 3delig 8j & 8,5J en toen was ik die wielen ook weer zat en een paar kleine veranderingen gedaan toen toch maar weer andere wielen gekocht porsche c2 gepolijst 6j & 8j en chrome ruiterwisserarmen hier nog een setje wat ik heb opgeknap die zijn inmiddels al weer verkocht kon zo geen foto vinden van onder de auto Toen voor de verandering de wielen gespoten en gepolijst Toen weer een ander setje gekocht schmidt th-lines 3 delig 8x14 rondom doen de wielen uit elkaar gehaald en na veel schuren en polijsten dit resultaat En toen gemonteerd met nieuwe bandjes Toen begonnen met de chroom en vergul verzameling Slot Motorkap Chrome + verguld veertje chrome slotvanger Word gemonteerd met vergulde boutjes Chrome wissers de Chrome armen zitten er al op Motorkap schanieren hendels Chrome slotvangers met verguld ringetje en div. vergulde slangklemmen Toen Dubbele webers opgehaald voor het 16v blok wat ik op ga bouwen. zo en mijn nieuwe filters En ja dan toch maar weer is een x andere velgen BBS Le Mance Replica 17 inch 7,5j Met 185-35-17 Toen gemonteerd zo en dan weer wat bij de verzameling vergulde inleggers voor de klinken vergulde hendels voor de klinken vergulde slangklemmetjes vergulde moertjes en ringetjes Chrome Orginele Tankdop Chrome beugel voor de rembekrachtiger chrome deursloten chrome boutjes chrome hendel voor de gaskabel veel gedaan zondag de chrome raamstrippen gemonteerd (alleen rechts achter nog ) Verchroomde stijlen gemonteerd chrome tankdop ( dit was moeilijk :lol: ) chrome deursloten nu nog wachten op de vergulde bouten en de chrome deurhendels aan de binnekant En Dan toch maar weer is andere wielen bbs rs 15 inch 7j voor 8j achter Zo de banden gemonteerd Hoogte van de auto kan nu niet verder zakken i.v.m Aandrijfas Toen div onderdelen weer terug van Stroeve Custom engine foto's zeggen genoeg denk ik carterontluchter dynamo schelpen De dynamo steun, Vin en de bouten Hier nog wat div. ringen en de deurslotbouten. De rest ligt er nog startmotor gedeelte De waterbuis De inlaat voor de webers de dynamo gelijk gereviseerd de start motor ook gelijk gereviseerd Toen begonnen met het reviseren van het 16v blok wat in de cabrio komt de revisie onderdelen toen moesten de nokkenassen eruit om de klepstoters te vervangen en toen moesten de kleppen eruit om de klepsteelhoesjes vervangen. Dit is het tot nu toe het blok ligt bij de spuiter en zal volgende week weer terug zijn. dan zal ik weer beginnen met opbouwen. en kan de andere motor uit de cabrio en kan ik de motor ruimte cleanen. greatzz , Jeroen |
|
||||
|
||||
very nice, vond hem met de th lines toch het mooist
|
|||
|
|||
Mooie cabby Jeroen !!
|
|||
|
|||
bedankt jongens volgende week verdere motor update's
|
|
||||
|
||||
Mooie cabby en de plannen zien er ook goed uit.
Ik vond hem met de c2's het mooist. Wat voor kleur wordt het blok en de bak,wit of .....?????? Ps. als je nog een reserve setje chrome ruitenwisser bladen zoekt die heb ik nog liggen,slechts 1 setje van 2 stuks. |
|
|||
|
|||
Quote:
thnx ik vond de c2 ook 1 van de mooiste wielen die wil ik nog een x weer hebben en dan laten verdichten. het onderblok en de verschnellingbak word donkere tint van briljant zilver de kop word zilver. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dat zal wel mooi worden in combi met al t chrome Nog interesse in de ruitenwisserbladen ??? |
|
|||
|
|||
Quote:
hey nee dankje die heb ik al |
|
|||
|
|||
vette cabbie vooral met die c2 eronder top echt verdomd goed bezig respect
|
|
|||
|
|||
het blok is er weer van de spuiter en ben weer begonnen aan het opbouwen
Meer foto's komen nog heb ook mijn ruitersproeier reservoir verkleint :-D aangezien het onder de motorkap clean word. Hier maak ik nog een metalen bak om en plaats ik in de waterbak. |
|
|||
|
|||
zeer strakke kar . heel netjes .
maar gewoon een vraag , als je 16inch zou hebben nu , kan je dan ongeveer net zo laag komen ? of moet je dan gaan kijken naar dunne banden ofzo ??? en wat voor uitlaat heb je daar ? is dat een orgi stille ? of sportieve uitlaat . groeten
|
|||
|
|||
Jij laat echt zien dat de Velgen de auto maken !!!
Top wagentje ! ...... En straks met een lekker en mooi blokkie. En wit op een Cabbie is gewoon super Succes met de opbouw ! Groeten, Harold ps: ik heb bij mij het ruitenwisserreservior onder de stoel, omdat ik geen waterbak meer heb |
|
|||
|
|||
Heb je deze wielen nog te koop ?
|
|||
|
|||
Echt een hele gave Cabbie.
Met de C2's en de BBS RS wielen vind ik hem het mooist. Toppertje.