|
||||
|
||||
deRossa
Hoi!
Ik ben Cor, of deRossa Zelf heb ik nog geen auto, wel bijna mijn rijbewijs. Maar dan zal er ook nog geen auto eerst komen. Wel hou ik ontzetten van de Golf 1 ! En kijk er dus ook graag na. Ook doe ik al een tijdje aan fotografie. Ik zou ook wel wat meer wat shoots wilen doen, bijvoorbeeld van auto's. Dat is ook 1 van de redenen dat ik hier kom. Om contactne op te doen om eens een shoot te doen ( eerst natuurlijk helemaal gratis en voor niks! ) Maar goed. Hoofdzakelijk kom ik hier om me te vermaken op dit forum en na alle mooie auto's hier te kijken! Groetnis, Cor deRossa En wil je een shoot, PM me dan even!
|
||||
|
||||
Welkom en veel plezier hier! En aan je 'Groetnis' te zien kom je van friesland?
|
||||
|
||||
Welkom Cor,
Ik ben wel benieuwd naar je foto-kwaliteiten! Show ons eens wat van je werk! Waar kom je vandaan?
|
||||
|
||||
Kom uit Friesland ja!
Jij ook Mister Cool zo te zien :P hier, http://www.flickr.com/photos/_derossa/ ( de 1e 9 foto's zijn met m'n nieuwe camera gemaakt ), zijn wat foto kunsten :P van mij. Lang niet alles online. Maar goed zoals jullie nu dus weten zou ik graag wat auto shoots willen doen. En het moet eens de 1e keer zijn dus ja!
|
||||
|
||||
Zijn leuke plaatjes Cor!
jammer dat je helemaal in het noorden woont, anders had ik graag een keer de Rallye ter beschikking gesteld!
|
||||
|
||||
THX!
Je mag best deze kant op komen hoor :P Vind't Noorden geen probleem haha
|
|||
|
|||
welkom hier .
dorps genoot |