|
||||
|
||||
schuifdak inbouwen, ervaring?
daag
het inbouwen van twingo dakjes is al gedaan, dus het kan nu dacht ik aan zo'n glazen peugeot 205 schuifdak. Heeft iemand zo'n ding al ingebouwd? zou het graag horen! groeten
|
||||
|
||||
Volgens mij is het 205 dak niet het meest betrouwbare dak om in te bouwen. Ik zou dan persoonlijk voor een goede aftermarket spoiler (webasto oid). En als je t echt mooi wilt doen, de dakplaat van een schuifdak variant erin lassen.
|
|
||||
|
||||
zit nu een witte golf 3 op het forum die heeft zo'n mega groot glazen dak erin.. denk ook van een twingo..
|
||||
|
||||
was mijn gedachte ooit ook eens ( nee niet zoals rené zijn tv popout bed.kast ).. twingo glanzen dak.. koop je voor dezelfde prijs als een stoffen
|
||||
|
||||
Twingo daken zijn goed te doen en prijs is bijna hetzelfde als de stoffen...............wel letten op de rubbers aan de zijkant. Gaan sneller stuk dan bij de stoffen versies.
|
||||
|
||||
ik heb een golf1 in de schuur staan, met een groot schuifdak erin. Zal er morgen een foto van maken. Dak gaat er compleet af, komt een ander dak op.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij aankoop van een nieuwe dakraam krijg je meestal wel een beschrijving bij moet het wel een universele zijn of echt voor dat type auto dat je hebt het is niet moeilijk
mall maken met karton op plek leggen en aftekenen en zagen maar