![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand toevallig nog een N75 Klep liggen van een
81kw/110pk TDI AFN? Maar volgens mij is 90 pk en golf 4 ook het zelfde. Onderdeel nummer: 1H0 906 627 A Heeft iets met de turbodruk te maken geloof ik. Heb bij het in en uitbouwen van mn luchtfilter om de spanrol te vervangen helaas een aansluiting van een luchtslangetje afgebroken ![]() Hier een foto voor diegene wie niet weten wat ik bedoel en mischien wel eens een TDI gesloopt hebben en alles in een bak hebben liggen... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb zo'n klep liggen. Hij komt van een pompverstuiver diesel af. Het vag nummer is in ieder geval hetzelfde.
Mocht je nog intresse hebben hoor ik het wel. Groeten Peter. Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt PM. Heeft iemand enig idee wat het ding doet? Ik rijd al een week rond zonder dat ie aangesloten is en ik merk geen verschil.. Twan |
|
|||
|
|||
![]() dat op de foto is geen N75 klep
![]() N75 klep is dat goudkleurige die aan de linkerkant van de luchtfilter is gemonteed bij de veerpoot.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit ding zit aan de linkerkant naast de luchtfilter aan de veerpoot gemonteert ![]() als ik het onderdeel nummer google komt er naar voren dat het een n75 klep is. ![]() Weet niemand wat het ding doet? ik heb namelijk geen idee! |
|
||||
|
||||
![]() Een vaak voorkomende storing van een TDI is een defecte N75 klep..dus als dit er eentje is, zou ik hem mooi nieuw kopen ipv een gare 2e handse erop zetten.
ETKA omschrijft het onderdeel als "drukomvormer". Prijs bij de dealer is ongeveer 9 tientjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok wist niet dat het een veelvoorkomende storing bij TDI was. Dan kan ik idd beter gewoon een nieuwe kopen. Thanx voor de tip. Twan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt alleen als je meer naar links kijkt wie je een goudkleurige en das de n75 ![]()