|
|||
|
|||
rolanti lager zetten hoe moet dat
titel zegt het
mijn golf 2 van 1990 zijn carberateur moet afgestelt worde ( zegt mijn nonkel ) want hij draait maar alleen als je gas geeft als je stopt met gas geven valt hij gewoon stil ( tenzij je al even aan het rijden bent ) iemand hier ervaring mee ? of gewoon iemand die het weet .. :p Last edited by mystique : 05-06-2009 at 14:39. Reason: te hoog toerental |
|
||||
|
||||
Quote:
klinkt een beetje als een probleem met de choke. wat voor motorcode/motorinhoud heb je?
|
|||
|
|||
1300cc als ge da bedoelt
ik ken er ni zo veel van en wa moet ik dan doen met de choke ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zegt dat hij alleen koud steeds uitvalt en warm gewoon goed loopt, de choke zorgt er voor dat je motor koud ook goed loopt. de motorcode staat op je cilinderkop aan de voorkant op een vlak stuk tussen de 2e en 3e cilinder, als je daar even kijkt dan kunnen we verder.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
meschien iemand een idee of je een carberateur van een seat ibiza van 1994 ( een 1400cc ) op deze golf 2 van 1990 (1300cc) kan steken ?
|
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 19:42. |
|
|||
|
|||
zal straks of morge is probere en zegge wa het geeft merci
|
|
|||
|
|||
wat bedoel je met het zal een MH zijn ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Motorcode= MH
|
|||
|
|||
hehe oke merci
|
|
|||
|
|||
hij blijft draaien als de moterkap openstaat als die dicht is blijft hij ni draaie ( tenzij ik gas geef als hij gaat stilvalle ) er komt ook enorm veel rook uit
|
|
|||
|
|||
als hij stationair draait dan maakt hij teveel toeren ( de rolanti staat te hoog ) hoe moet je die lager zetten ?? als dat mij lukt dan gaat hij wel goed draaien denk ik
|
|
|||
|
|||
het ligt aan da klepke van de carberateur da ga ni dicht , as ge het dichtduwt dan blijft hij wel draaie , kunde da appart vervange of gwn andere carberateur ??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mag het met wat minder MSN-taal, dan is het makkelijker te begrijpen
|
|||
|
|||
.