|
||||
|
||||
Sneeuwschuivert...
Vorige week even een mooi tochtje gemaakt over de Grossglockner Hochalpenstrasse en daar kwam ik dit zwaargewicht anti-sneeuwmonster tegen.....
Ook nog wat andere pics gemaakt. De Alpenstrasse is echt de moeite waard om een keer genomen te hebben! Erg mooi daar! |
|
|||
|
|||
korte broek en teen slippers in de sneeuw !!
mooi sneeuw monster en gave foto's !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
Haha viel mij idd ook gelijk op. Mooie omgeving daar. |
|
||||
|
||||
zow ey,mooie plek man!
|
||||
|
||||
Dirk ik denk nu al weer terug naar onze roadtrip richting Worthersee, seht gut aus!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dan mag je ons ook bellen de volgende keer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou hup, slinger die Vacht aan, dan ga ik nog ff kleppen stellen, en dan doen we een fotoshoot op Biker's point http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44267
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk net niet de mooiste locatie voor foto's van je wagen. Maar wel een mooi uitzicht bovenin het torentje! Toen ik er was kon het ook echt Bikers Point worden genoemd, in heel Karinthië was het Harley week of iets dergelijks, bij de Fakersee en Wörthersee grote podia en shows en evenals op de Grossglockner alleen maar motoren!! En VEEL !!! |
|
||||
|
||||
ja bij de fakersee idd. eenvan mn collega's had ook zn electraglide uit de kast getrokken
|
||||
|
||||
yup, european bike week
|