#1
|
||||
|
||||
Welke koppeling 20VT
Hallo mensen,
Ik ben bezig met het opbouwen van een 20vt (AGU met k04 turbo,injectors van een s3 en de intercooler in het voorfront) voor mijn corrado icm een g60 versnellingbak en vliegwiel. Maar blijf met een grote vraag zitten, welke koppeling of koppelingsdelen te gebruiken. Ben hiervoor ook al aan het searchen geweest maar kwam daarmee niet echt nuttige info tegen. Alvast bedankt groeten Ritske
__________________
Quote:
|
#2
|
||||
|
||||
Met de orginele koppeling van de 20vt kom je een heel eind .
Zeker tot zo`n 300 pk 350 nm . Deze past gewoon in een g60 bak. Deze heb ik eerst ook gebruikt . Deze heb ik overigens nog wel liggen en wil ik wel verkopen .(vliegwiel ,versterkte koppelingsplaat en drukgroep AGU ) Mocht je er belang bij hebben hoor ik het wel . Ev af te halen in Noordbergum. Na nog een krachtkuurtje werd het bij mij tijd voor een race engineering koppeling van sachs , op basis van een afgedraaid g60 vliegwiel . |
#3
|
||||
|
||||
Ok, bedankt voor je reactie, op mijn motor zat een vrij recente koppeling(16.000 km oud). Die kan ik dus gewoon gebruiken bij de wederopbouw.
__________________
Quote:
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Ik twijfel daar aan, ik heb een g60 corrado bak geprobeerd over een originele 20vt vliegwiel te krijgen, maar dat ging dus niet. Vandaar dat we nu een g60 vliegwiel met koppeling gebruiken. Mvg Mark |
#5
|
|||
|
|||
ik rij nu met een tilton koppeling met sinterbrons plaat ,,,de orgineele legde het na 15 min al af achter me 18 20v garret t3 turbo .............
__________________
quintus.....de grote race |