|
|||
|
|||
knipperlicht frequentie/ claxon werkt niet.
hallo!
in m'n golf1 gti knippert m'n linker knipperlichten veel sneller dan de rechter.. hoe is dit mogelijk? en als ik de claxon indruk dan hoor ik een tikje bij de zekeringkast vandaan komen.. maar verder doet ie niets... enig idee? |
|
||||
|
||||
Hai,
Volgens mij is r dan een lampje stuk bij één van de linker knipperlichten... En de claxon.. geen idee.. wel aangesloten enzo? Miss ff doormeten? Succes drmee! |
|
||||
|
||||
Lampje stuk hoeft niet perse, heb dit ook bij mijn jetta en daar zit het in de zekeringskast(vocht, geoxideert). Rij er zo al een hele poos mee
|
||||
|
||||
mijne knippers zowel links als rechts als een bezetende...
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn er in ieder geval 2 verschillende relais te krijgen. 1 uitvoering voor auto's zonder zijschermknippers en eentje voor auto's die wel knippers in de zijschermen hebben. Ben hier alleen niet helemaal zeker van.
En wat dat sneller knipperen aangaat, misschien zijn er lampjes met een ander wattage gemonteerd, dan krijg je ook van die verschillen. En wat de klaxon aangaat, heb je de toeter al rechtstreeks op de accu getest en de kabels doorgemeten? |
|
|||
|
|||
claxon zit in veel gevallen met een relais
Dat is ook wat je hoort klikken Wil ook nog wel eens dat die het pas doet als de motor loopt |
|
|||
|
|||
de claxon zelf werkt wel...
denk dat ik dr achter ben met de knippers.. links voor kreeg geen aarde.. ga zo weer effe klussen kijken of ik de toeter ook nog aaan de praat krijg... |
|
|||
|
|||
nou.. de problemen zijn verholpen.. bleek vrij simpel achteraf..
claxon was toch een zekering die niet helemaal goed meer was.. |