Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-10-2008, 23:13
hanwik's Avatar
hanwik hanwik is offline
Forum regular

Send a message via MSN to hanwik Send a message via Yahoo to hanwik
Default wat voor lampje in handschoenkastje?

Hallo allemaal,

eerste keer dat ik een topic maak op dit forum, dus ik zal me ff voorstellen.
Mijn naam is Quincy, ik kom uit Heerlen, Limburg en ik heb sinds 4 maanden een blauw 5-deurs Golf mk2 1.8 GL uit '86.
hij moest 27 september voor zijn apk, dus tot die tijd niet veel er aan gedaan wegens het risico dat het moeilijk kon worden door apk te komen, uit eindelijk goed door apk gekomen, paar kleine dingetjes, stuurhuisrubbers, fuseekogel, stuurkogel.

nu ben ik aan het opknappen geslagen..
14" OZ velgen dr onder.
ik heb hem afgelopen donderdag laten uitlijnen, alleen de sporing van de voorwielen, hij voelde nog wel eens wat nerveus en mijn stuur stond n graadje of 50 naar links en hij trekt naar links. is jammer genoeg niet helemaal goed gegaan, nu staat die n graad of 35 naar rechts en het trekken is niet weg, het nerveuze is er wel ver uit, morgen kan ik hem weer langsbrengen dan zou hij naar het camber kijken (zonder extra kosten ).
volgende week(vakantie van school) ga ik in mijn 2 voordeuren het electrisch raammechanise vervangen, deze zijn in beiden kapot.
ik wil in korte tijd nog een keer mijn achterste schokdempers vervangen, de rechter is lek.
en er komen over een tijdje nieuwe veren onder.

nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, wat voor lampje hoort in het handschoenkastje? bij mij zat er geen lampje in namelijk, en is toch mooie luxe om te hebben.
Reply With Quote
Old 06-10-2008, 19:24
Theowob's Avatar
Theowob Theowob is offline
Postwhore

gloeilamp
M12V 3W

Vw nummer N0177262
Reply With Quote
Reply

Posting Rules