|
||||
|
||||
Golf 3 interieur in golf 1: Kan dit? En hoe?
Hallo,
Van een vriend van mij kan ik een golf 3 vr6 interieur kopen. Vandaag even los gepast, achterbank niet te breed maar wel andere bevestigings punten. Bij de voorstoelen zijn de stangen die naar de rail lopen veel hoger en breder. Mijn vraag is nu, kan een golf 3 interieur wel in een golf 1. En zo ja hoe moet dat en wat moet je aanpassen. Mishien iemand met ervaring? Alvast vriendelijk bedankt Siem __________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
_________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Ik heb het, dus het kan. Weet alleen niet hoe.
|
||||
|
||||
Achterbank moet je een paar steuntjes maken.
Stoelen ,moet je de poten smaller zetten ,dus inkorten en lassen. Dan de hendels voor verstelling verplaatsen en dan werkt het goed,heb het vroeger veel gemaakt,maar komt nu niet meer zoveel voor met al dat classic gedoe |
|
||||
|
||||
Oke bedankt, ga er binnenkort mee aan de gang. Ben zelf ook meer voor het classic gebeuren. Maar een beetje comfortabel rijden mag ook
__________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Ouwe topic ff boven water halen!!! Heeft iemand mischien foto's wat er aangepast moet worden aan de voorstoelen??? En wara moet ik de hendels dan wer terug plaatsen???
|
|
||||
|
||||
heeey heey,
Ik ben ook nieuwschierig..!! Ik moet echt nieuwe stoelen in mijn Mk1 hebben, krijg er een zere rug van! Iemand??? p.s van een scirocco past dat?? Greetzzz... |
|
||||
|
||||
Voorstoelen van scirocco zouden moeten passen, achterbank weet ik zo niet