|
||||
|
||||
Middenconsole Golf 1
Beste mensen,
na even wat gekeken te hebben op marktplaats kwam ik een middenconcole voor een mk1 tegen... Nu vroeg ik me af of dit in mijn situatie kan passen... Ook zitten er in 't model dat ik tegenkwam 2 gaatjes voor meters.. Zijn die aan te sluiten.. of moet er dan wat veranderd worden in de huidige situatie? (qua bedrading e.d., gaten voor bevestiging...) Het gaat om een handgeschakelde golf met een 1100 motor uit 1980 Hier hoe de situatie nu is: De meters zijn dacht ik de temperatuur en volt? Wie kan me vertellen wat er mogelijk is? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Heb nog wel zo'n middenconsole liggen. Met originele afdekkapjes voor de 2 gaten; is misschien een nette & makkelijke oplossing(?):
VF advertentie MP advertentie |
|
||||
|
||||
Mooi om te weten skeez! Zal ik in gedachten houden... Wil toch eerst even horen of metertjes aangesloten kunnen worden..
Er zijn ook van die onderdashboards? als ik me niet vergis... Past zo'n ding er ook nog onder i.c.m. deze console.. Of zeggen jullie.. niet doen... Zo'n onderdash/ console.. Vind t nu wel erg luchtig daaronder Zo'n console maakt t weer net wat luxer vind ik.. Suggesties? |
|
|||
|
|||
kwa metertjes aansluiten heb je een makkelijke manier of een met iest meer werk, ligt aan wat voor meters je wilt.
een klokje bv. heb je alleen 12v nodig en een signaal van de lichtschakelaar.] mvrg |
|
||||
|
||||
Ik zou hem lekker origineel laten, maargoed het is ook wat jij wil
Onderdashboards vullen het geheel wel mooi op, heb je ook bevestigingspunten hiervoor..? Metertjes kun je gemakkelijk aansluiten, ligt er ook aan wat voor een metertjes je erin doet. Heb zelf 3 metertjes: volt, buitentemp en oliedruk. Zelf vind ik altijd wel leuk om er metertjes in te hebben zitten.
|
||||
|
||||
Die dekseltjes kunnen er gewoon uit & dan kun je er metertjes in drukken.
Heb ook nog een schapje wat je onder het dashboard kan plaatsen; wellicht ook een mooie opvulling ? |
|
||||
|
||||
Hmmmm okay okay Leuke opties allemaal.
Iemand misschien een fotootje van een middenconsole met een onderdashboard en misschien ook iemand een foto van het schapje ingebouwd? |