|
||||
|
||||
achterlichten jetta1
ben op zoek naar een set achterlichten van een jetta1 .
Moeten wel onbespoten zijn, en heel. prijs tot 25 euri (fleur de coin)
|
||||
|
||||
ik ga zodadelijk voor je kijken, als ze onder 25 euries zijn laat ik ze apart leggen, dan stuur ik je een pm
|
|
||||
|
||||
jeps... eigenlijk wel...
en Chrispy.. mocht je van je bumpers afwillen (als je smalle gaat plaatsen..) ik heb belang bij de jouwe iig. de achterbumpert
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
er kan in 5 kilometer 10 euro verschil zitten in de prijs..
Ik kan ze ergens voor 30 euries ophalen, en voor 40 euries. bij die eerste moeten ze ff zoeken, ze bellen mij als ze boven water zijn... zeg het maar... |
|
||||
|
||||
niet????
|
|
||||
|
||||
sorry bugs, maar een sloop op 25km hier vandaan heeft ze ook liggen voor 30 euri, maar dat vindt ik idioot duur. af fabriek betaal ik 49 euri, en dan heb ik een set nieuwe.
maar ik waardeer het dat je bent gaan zoeken. Bedankt.
|
||||
|
||||
'af fabriek'? kun je ze nog bij de dealer bestellen? Moet ik dan ook maar doen 'binnenkort', ben een beetje slordig geweest met het spuiten van de klep... :?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
graag gedaan hoor, ik vond het ook wel duur, ze gebruiken als smoesje dat ze zeldzaam worden.
Ze wilde voor een gebruikte golf1 lichtschakelaar ook 25 euro hebben.. Toch maar liever naar de echte dealer..... |
|
||||
|
||||
ja hier, wie heeft er nog achterlichten voor een jetta 1?
|
|
|||
|
|||
Crispy, heb jij niets aan die Jetta van mij?
Ik heb die Golf die we indertijd van jouw gekocht hebben (je weet wel, die blauwe) weer terug, heb ik nog wat onderdelen voor nodig. Wellicht dat hier wat mooie ruilhandel in zit? Ik hoor het wel, gr. Wouter |
|
||||
|
||||
Ik weet nog een complete witte mkI Jetta voor een paar honderd euro, koppeling is op, schijnt verder wel netjes te zijn. APK tot november ofzo. Staat in de Beemster.
|
||||
|
||||
ja Piet dat weet ik, ik wil wel wat onderdelen geen hele jetta, kan ik niet kwijt. Als iemand hier hem nu ff koopt dan koop ik de achterlichten en de deur-raam-rubbers
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thinner doet wonderen...... |
|
||||
|
||||
Gert heeft nog een linker of rechter, 1 van de 2. Heb die aan m gegeven een half jaar geleden.
|
||||
|
||||
en Stijn, had je nog geinformeerd naar die van de sloop?
|
|
||||
|
||||
Ja, was al weg