![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat mijn Polotje bijna klaar is word mijn golfje overbodig.
Hij is niet mooi: 1 deuk in de deur en 1 in de achterklep. De roest is altijd bij gewerkt waardoor er grondlak plekken op de auto zitten. Nieuwe achterklep zit erbij. Vorig jaar aan de auto vervangen: Koppeling + drukgroep distrb. Riem Waterpomp carter ontluchting kachelradiateur remcilinders wiellagers voor veerschotel lagers 2 banden 120 000 km op de teller. APK tot oktober. De auto rijd echt nog perfect alleen ziet hij er dus niet mooi meer uit. Een nieuwe deur heb ik gevonden in de goede kleur maar kost 50 euro en moet nog gehaald worden. Op het forum zag ik ook een sloper staan in de zelfde kleur dus misschien is hij zo weer goedkoop te maken en heb je voor weinig geld een goede auto. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() €250 De raam zwengel zit er bij de rechter deur niet op. Deze heb ik wel gewoon maar heb de deuk in de deur naar buiten proberen de duwen en op het moment van de foto had ik hem nog niet opgebouwd.
|
||||
|
||||
![]() en ik heb nog wel deurtje voor de auto.. GRATIS
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!!!