|
|||
|
|||
halve wiellijsten waar kopen/maken?
hallo, ik ben bezig met een golf mk2 project. nu heb ik de wiellijsten eraf gehaald. voordat ik de gaten ga dichtlassen wil ik eerst even weten waar die halve wiellijsten vandaan komen. Je ziet ze wel eens op die golfjes 2 precies waar de gaten zitten onderin.
zijn die te koop of worden de orginele wiellijsten gewoon doorgezaagd!? zie foto |
|
|||
|
|||
voorbeeld
zie hier een voorbeeld waar ze erop zitten
|
|
|||
|
|||
iemand al tips voor me?
|
|
||||
|
||||
zijn gewoon origineel. kun je wel nieuw bestelln maar kijk eens een keer op de sloop. zijn ze vast een stuk goedkoper
je hebt ze zoals op de witte golf van misha (smalle versie) en je hebt ook een dikkere versie zoals deze
|
||||
|
||||
modellen van na de facelift hebben de dikke lijsten .. jij dus ook
die zijn te zien op die witte mk2 met de zwarte TH-lines
|
|||
|
|||
goed om te weten dus...vraag me alleen af waar ik ze nieuw kan kopen?!
WEET IEMAND DAT OOK! |
|
|||
|
|||
overal gezocht maar kan ze nergens vinden.
iemand nog tips waar ik die lijsten nieuw kan kopen Last edited by defxs : 16-08-2008 at 22:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus bij het VW-magazijn hebben ze ze niet? Misschien bij Dolf van Eijck in Rotterdam... Anders van de sloop idd: even een goed setje zoeken, oppoetsen/spuiten en erop fixen. Kost nog minder moeite en tijd dan het schuren en kitten van je zijkant, waar je al aardig meer gevorderd bent...
|
|||
|
|||
Quote:
Heb wel meerdere brede sets liggen[gebruikt] |
|
|||
|
|||
inmiddels heb ik de halve wiellijsten gevonden via golf mkII 16v.
bedankt he |