|
||||
|
||||
Kentekenbewijs deel 3 1985
Ik wil graag in mijn mk2 een retro kentekenbewijs deel 3 op de ruit plakken. Ik had er vroeger een hele stapel van mijn ouders maar geen idee waar die gebleven zijn...
Heeft een van jullie er een van een personenauto (P) uit 1985 als het kan van een Volkswagen, en zou je daar een mooie scan van willen maken? Dan shop ik mijn eigen kenteken erop en druk ik hem af. Hieronder een voorbeeld maar ik denk dat iedereen ze nog wel kent: Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Oooooooooooooh dat wil ik ook wel!! Ooit heb ik met het idee gelopen maar daarna weer vergeten... Goed idee! Alleen stickerhoesje moet een oplossing voor komen
|
|
||||
|
||||
Zoiets ? PS.: Ik heb zelfs nog een paar ongebruikte (!) hoesjes! |
|
||||
|
||||
dat zou een goeie zijn, zou je die kunnen mailen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee. Ik heb nl. je e-mailadres niet... ;-p PM ? |
|
|||
|
|||
@Bastiaan: ik weet dat je ook op het Autoweek forum zit. Daar zit iemand die zulke kentekenbewijzen deel III spaart. Hij heeft er dus genoeg om even te fotograferen of in te scannen. Ik ben z'n forumnaam even kwijt, maar in het 'sloperij' topic vind je hem wel.
Leuk idee trouwens! Past ook wel bij onze Golf |
|
|||
|
|||
ik heb van mijn golf 1 nog een originele van het jaar 1996, zat achter het raam nog
kan die eventueel ook wel inscannen, |
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties nog mensen! maar ben inmiddels voorzien
Bedankt nog Erik! |
|
|||
|
|||
ik heb ook nog een meegenomen van de sloop laatst. had ze zelf namelijk nog nooit gezien. is ook van een golf. die wil ik evt wel naar je opsturen ofzo als je er belang bij hebt. edit, niet wat jij zoekt het was een van 96. golf 3 dus.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
Last edited by RoelM : 23-09-2012 at 19:04. |