![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb een splinternieuwe camco rs-720 in een doosje dat helemaal compleet is.
De set bestaat uit: * 1x Hoofdmodule * 2x Handzender * 1x Sirene * 1x Start blokkering * 1x Shock sensor * 1x Antenne * 1x Waarschuwings LED * 1x Bedrading + Aansluit stekkers * 1x Shock Sensor (verwerkt in antenne) * 1x Engelse Gebruiks aanwijzing + Installatie schema Gegevens van de RS-720: 2-way communication Vibration of remote control 14 Features Programming 3000 Feet Operation Range Arming Reminder Automatic Central Lock Auxilliary Output Automatic Re-Arming By-pass Output Remote car locator Code Hopping Anti-Scanning Anti-Code Grabbing Cold Weather Start Dome Light Illumination Door, hood, trunk sensing Door Lock / Unlock Door Status Warning Dual Stage Shock Sensor FM Technology Hidden Alarm Silent Arming Mode LED status indication Panic siren Passive Arming Power Trunk Release Windows Roll-up Protected system valet Remote Engine Start Starter Disable Turbo Timer Valet Mode Forum vraagprijsje 150,- Fotos op aanvraag ![]() interesse stuur mail: capkinlaz28@hotmail.com Last edited by AppieG60 : 21-10-2008 at 22:56. |
|
||||
|
||||
![]() welkom nieuwe user, mooie eerste post.
prijs is wat aan de hoge kant, is gloednieuw te koop voor 125,- en camco heeft ze zelf verkocht voor 80 euro ofzo...
|
|||
|
|||
![]() uitverkocht toen, dat krijg je niet meer voordat prijs denk ik
![]() Ik heb ze toen die tijd wel voor veel duurder gekocht, heb hem niet gebruikt helaas Last edited by AppieG60 : 21-10-2008 at 22:56. |
|
|||
|
|||
![]() Heb opzich wel interesse... maar ga niet eens pb'en voor deze prijs!
|
|
|||
|
|||
![]() dan zou ik gewoon neerzetten wat je er voor over hebt mellyville.... als ie redelijk is dan neemt ie ongetwijfeld wel contact op
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jongens this een vraagprijs nogmaals, bieden mag ook
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() Waar op te halen?
Stuur je het ook op? |
|
|||
|
|||
![]() This in deventer op te halen, ik stuur het ook wel voor je op.
|
|
|||
|
|||
![]() Golf mkII 16v stuur maar PB bij echte interesse en handelen we het via pb af
|