![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze zet ik mijn VW Polo 1.3 coupé te koop, aangezien ik iets wil met wat meer power en de drang naar iets met een G-lader
![]() Merk: Volkswagen Type: Polo 1.3i coupé Fox Kleur: Groen Bouwjaar: 1993 Km stand: +- 145000 APK: 19 Juli 2009 Verdere opties; 4 cm verlaagd, Remus einddempertje, electrisch schuifdakje, sportinterieur, gele 'RSL Motorsport' tellers. Zal vast nog wel wat vergeten zijn. Verder heeft de Polo net nieuwe remschijven en blokken en een nieuwe thermostaat. (nog geen 200 km mee gereden) Op de foto staat de polo op Brock B5 wielen, deze zijn inmiddels vervangen door 'mooie'.. 14 inch 3 spaaks wielen met nog nette bandjes. De Brock's worden dus niet bij de auto verkocht. Auto heeft wel wat plekjes en misschien wat aandacht nodig, maar staat er opzich nog prachtig bij, zit nog erg goed in de lak en rijdt werkelijk fantastisch. Even voor de vorm; vraagprijs 1250,- maar is bespreekbaar. eventueel inruil in overleg mogelijk. (Polo G40, Golf G60..) En hier wat foto's; ![]() ![]() Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
![]() en... Up!
|
|
||||
|
||||
![]() ........up!
|
|
|||
|
|||
![]() Foto van de auto met de andere ''mooie'' 14inches?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zo staat hij er op dit moment bij.. Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
![]() ennnn....up!
|