|
|||
|
|||
fotoshop verzoek.
Ben zelf niet zo handig met computerprogramma's, mischien dat iemand mij even kan en wil helpen.
Zou de bbs harten graag in het zwart en zilver willen zien onder deze auto ... |
|
||||
|
||||
zwart voor mij
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij ook
|
||||
|
||||
ik zou ook voor zwart gaan, maar vind rood ook leuk staan
|
|||
|
|||
OK bedankt, mijn vermoeden is bevestigd !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Welk vermoeden? dat rood helemaal niet zo verkeerd is?
|
||||
|
||||
ik ga ook voor rood
|
|||
|
|||
Probeer eens een keer goud.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Psssssssssssssssst, gewoon zilver laten.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Besluit is genomen, er liggen inmiddels 4 wielen te wachten op banden (kan alleen nog niet kiezen welke bandenmaat ).
De maat die ik het liefst zie onder een 7" brede velg is er alleen van Nankang (185-45-15) en ik heb mezelf vorig jaar plechtig moeten beloven om deze nooit meer te kopen... Dus er zijn 3 mogelijkheden : 1) terugkomen op dat besluit. 2) een naar mijn mening iets te smalle band monteren (165-50). 3) een naar mijn mening te brede en bolle band monteren (195-45). Een andere optie is nog 175-50, maar die zijn dan weer meteen zo duur... |
|
|||
|
|||
doe maar 1 Jan ..terugkomen op dat besluit.
is mooi maatje om 7 j ik heb nu 165 om 7 j maar dat is smal .... is antreciet kleur geen optie ? vind zwart zo zwart ...donker grijs of antreciet zou ook goed staan denk ik |
|
|||
|
|||
Zal morgen nog eens wat bandenzaken bellen...
Als je met deze maten aankomt krijg je bij de meesten trouwens de meest vage reaktie's zoals die bestaan niet, dat kan niet, dat past niet of doe maar 195-50 dat is lekker sportief... |
|
||||
|
||||
Gewoon bestellen bij autobandenmarkt ,heb je ze binnen een paar dagen binnen ,even bij een bandenzaak langs ,die wipt ze er zo voor je om toch?
Ik zou trouwens voor rood gaan .......
|
|||
|
|||
Ga ze zometeen ff via internet bestellen inderdaad, vandaag weer volop rond gebeld voor 175-50-15 en allemaal prijzen tussen de 350 en 400 euro ( en dan nog Kumho of Hangkook banden...).
Hoop ze begin volgende week binnen te krijgen, de auto krijg ik morgen dus dan kunnen de velgen er al vrij snel onder. Rood hart is trouwens geen optie, de foto is nog een archieffoto van de oude eigenaar en de BBSen liggen er inmiddels niet meer onder. Wilde alleen ff weten hoe zilver of zwart zou staan omdat ik van plan was om een set Lenso's te bestellen en die heb ik ook binnen inmiddels... Zal volgens velen best allemaal nep zijn, maar als ik voor de prijs van een opknap setje BBS vol schade ook een nieuwe set velgen kan hebben is die keuze voor mij snel gemaakt . |