|
||||
|
||||
gz: plastic dashboard golf 2
hallo,
voor mijn race auto ben ik opzoek naar een plastic dashboard. heb er nu een mooi gti dashboard in maar deze is aanzienlijk zwaarder dan een versie van plastic. en bij mij geld elke kilo is er 1 dus vandaar. eventueel ook te ruilen.de mijne is gewoon nog netjes. heeft u wat of weet u wat het me dan even weten voor de duidelijkheid deze plastic dashboard's zitten in alle golfjes 2 behalve gti of andere speciale uitvoeringen. liefst in de buurt van noord holland en friesland. |
|
|||
|
|||
Heb een 1300 staan met plastic dach
|
|
||||
|
||||
is alleen een beetje uit de richting.
hier op de sloop staan ze ook wel maar heb weinig zin om hem uit een auto te slopen eigenlijk. |
|
|||
|
|||
ik heb ook nog wel 1 liggen denk ik ......
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet over 2 weken naar friesland mijn benzine tank en nog wat spullen ophalen weet zo even niet de plaats, maar dan zou ik mooi gelijk het dashboard bij jouw op kunnen pikken. wat wil je ervoor hebben? |
|
|||
|
|||
Quote:
zal eesn kijken of ie er nog ligt |
|
||||
|
||||
is altijd weer de vraag haha,
meestal word zon dashboard niet eens bewaard omdat niemand het zoekt, ja alleen ik dan. ik hoor graag van je, |
|
||||
|
||||
Ja ligt beide mooi in de buurt is 5min rijden van elkaar.
Twijzelerheide je tank en Alberto Veenwouden
|
||||
|
||||
Quote:
kijk dat bedoel ik, het zal dan toch mooi zijn als hij het dashboard nog heeft |
|
|||
|
|||
ligt er niet meer ..... sorry
maar hier op de sloop liggen genoeg ... |
|
||||
|
||||
oke bedankt even goed.
verder misschien iemand nog iets? anders moet ik er zelf maar 1 uit een sloop golf halen maar dan heb ik er weer meer werk aan. |