|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Even voorstellen en een vraagje over universele afstandsbedieningen en cv
Hallo,
Mijn naam is jorrit en ben sinds kort de trotse eigenaar van een Passat 1.8 20V uit 1998. In mijn favorite kleur zwart. Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik een volkswagen rijder. Ik heb een jetta uit 1988 gehad, daarna een vento uit 1994 en een busje uit 1982 (t3 2.0l luchtboxer). Heel kort een golf variant maar deze heb ik vrij snel omgeruil voor mijn passat. Ik sleutel graag zelf aan mijn auto's ten eerste om dat ik het een hobby is en natuurlijk bespaard het veel geld mijn vraag: Nu heb ik een basismodel met een centrale deurvergrendeling en wil daar een universele afstandsbediening opzetten. De kabel boom die er bij zit begrijp ik wel maar ik vraag me af waar ik de ontvanger unit het beste kan aansluiten. Ik moet de kabel voor openen en voor sluiten hebben en ik moet de kabels voor de knipperlichten vinden. Is hier een centrale plaats voor? Ik wil het liefst zo min mogelijk originele kabels doorknippen. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen, ik heb de vraagbaak maar kan niet helemaal wijs worden uit het elec. schema. Met name welke kabels waar in de auto lopen. Bij voorbaat dank voor de hulp. Groet, Jorrit