|
||||
|
||||
Adres voor carburateur
hej allen,
ik kan t.v.v. m'n kapotte solex 31 pict-7 carburateur een nieuwe 34ich weber carburateur krijgen. weet iemand nog een ander adresje dan bccp.nl in gramsbergen, waar je voor een redelijke prijs een nieuwe carburateur kunt krijgen ? alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Weet niemand nog een adres voor nieuwe carburateurs!!!!
|
||||
|
||||
daar ben ik ook naar opzoek!!
die van mij is gister overleden, het draaipunt van de handchoke is afgebroken! check: http://www.vwforum.nl/modules.php?n...p=933215#933215 en gelijk maar een upje |
|
||||
|
||||
bolku misschien?
|
|
|||
|
|||
voor de opel rijders is er dr-manta.de zijn niet nieuw geloof ik maar
zijn gereviseerd, hij verkoopt ook revisie setjes. Misschien dat hij ook wel iets weet voor andere solex carbs... Ik weet het opel is miss vloeken in de kerk hier, maar toch miss een leuke tip. past een solex 32 ditda miss? dubbeltraps voor een 1.6 cih opel blok, die heb ik hier nog liggen... passend te maken of onderdelen bruikbaar?? |
|
||||
|
||||
probeer het eens bij interauto in ospel.
het is een zeer uitgebreide vw sloop. heefd ook nog wel eens nieuw materiaal liggen. is zeker een aanradertje........ adres.. meijelsedijk2 6035rk ospel (LIMB.) tel:0495-641790 www.interauto.nl E-mail:r.bakker@interauto.nl |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel wat aan oude carbs liggen, miss zit daar wel een Pict 7 bij, zal vanavond wel even voor je kijken.
Ik heb er miss ook nog 1 of 2 nieuw liggen, weet alleen zo niet uit mijn hoofd welk type het is...