|
|||
|
|||
stablisatorstang
hoi Iedereen..
Wij zijn bezig met een kever uit 72.. Het lukt ons niet om de stablisatorstang van voor erop te krijgen. Ik heb bij Paruzzi een bevestigingsset gekocht met een of ander klemsysteem maar we krijgen het er niet op... Heeft iemand mss een ander idee.. We zaten zelf te denken om in de bevestigingsplaatjes gaatjes te boren en dan met boutjes en moertjes vast te zetten... Is dit een stom idee?? Groetjes Thomas |
|
|||
|
|||
Hoi Thomas,
ik zou ze niet met boutjes vast zetten er komt nogal kracht op te staan. De boutjes kunnen dan gemakkelijk breken. heb je het al een grote tang erop te zetten en dan goed samen te knijpen? gr Rob
|
||||
|
||||
Quote:
Om de stang door het rubber te krijgen hebben we WD40 gebruikt
|
|||
|
|||
vw rijder..
Heb je eerst de beugels erop gezet met rubbers en toen pas de stang erin? grtz thomas |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je A of B kwaliteit genomen?
|
|||
|
|||
hij heeft er waarschijnlijk b kwalitieit voor genomen en dat zal dan ook het probleem
ook wel zijn dat het niet lukt en rob we hebben het inderdaad al met een grote waterpomp tang geprobeert maar we halen het gewoon niet om het plaatje er op te schuiven dat hele ding vervormt ook gewoon dus het zal wel aan de kwaliteit liggen gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
zeker ff A kwaliteit halen
|
|
|||
|
|||
hallow...
Gisteren hebben we de body weer op het chassis gezet.. We hebben de vooras verlaagd met adjusters, alleen nu ligt de stablisatorstang echt een paar cm van de grond.. Hebben jullie daar mss een oplossing voor behalve de keev hoger te zetten? Zijn er ook die zonder stang rijden? gr Thomas |
|
|||
|
|||
ik heb altijd zonder gereden geen probleem
|
|||
|
|||
Toch nog een andere vraag over de stabi-stang.
Bij mijn kever zit er geen op en wil ik hem gaan verlagen, is het dan kwa weggedrag beter er één op te plaatsen of is dit te verwaarlozen? verlaging is met verstelbare as, niets extreems. hoor t graag! |