|
||||
|
||||
ron's edition one
nou ik zal eindlijk maar ss beginnne met mezelf voorstellen he willem
nou ik ben Ron kom uit Sevenum limboland limburg dus. mijn beroep is timmmerman daar stuiter ik over de mooie buitenwegen van dit dorpje mijn auto wandt daar gaat het toch om haha hij heeft vorig jaar nieuwe lijsten rondom gekregen en wielkastranden en sideskirts was toen winterproject ging allemaal beetje langzaam. gaat vandaag of morgen weer de weg op wandt we hebben dit jaar motor aangepakt maar daar maak ik wel ander topicje voor bij watergekoelde projecten. is een golf mkII editon one 8v nou dat is mm dus hoe ie er nu bij staat wat vinden jullie ervan?? interieur is fire and ice, nu nog ben voor edition interieur aan het zoeken dus als iemand iets weet voor mooi prijsje laat het ff weten fototje van interieur hij is mischien wel bekent bij jullie vorige eigenaar is dubweiser (willem) geweest toen heeft hij er zo bij gestaan en zo dus gooi jullie commentaar maar op me af of complimenten(hoop ik) Last edited by wob/fireandice : 17-01-2008 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Welkom, mooie auto. Edition interieur is een goed idee!
|
|
||||
|
||||
Kijk.......... Daar hou ik van! Mooie wagen!
|
||||
|
||||
Hele mooie golf!
|
||||
|
||||
Héhé eindelijk na 1 jaar en 3 maanden komt meneer ook nog even aanzetten met zich zelf voor te stellen.
Dat mocht onderhand ook wel een keer zeg En de Golf ziet er nog steeds prachtig uit. Dat mocht ook wel want anders had ik je wat aangedaan Verder inderdaad nog een keer een net interieurtje scoren, en verder niet veel meer aan doen, alleen misschien een keer een andere uitlaat ofzo trouwens heb je de knipperlichten nog over die je laatst bij je had bij de schop ? Laat `t me maar even weten aub. Last edited by Dubweiser : 17-01-2008 at 16:33. |
|
||||
|
||||
mooie edition one! Heeft best veel bij mij thuis gestaan toen hij nog van willem was. Echt niks meer aan doen. Kom je vast en zeker nog wel een x tege hier in de buurt.
mvg Joris |
|
||||
|
||||
Het is en blijft een mooie wagen!
|
|||
|
|||
Welkom op het forum
Mooie Golf heb je hoor John 623 |
|
|||
|
|||
welkom op het forum. mooi mk2 heb je.
|
||||
|
||||
welkom mooi golfje, goed laag
|
|
|||
|
|||
ziet 'r erg goed uut!
Alleen jammer van de vreemde stuur (haast niet mee te rijden.) Het valt me op dat de "jeugd" toch erg veel dingen aan een auto veranderen die niet origineel zijn. Hoe origineler,des te meer waard als alles tot in het kleinste detail klopt. -grill -stuur -TE __ laag Fire and ice bekleding ipv edit 1. ? Dit heeft zeker ook invloed bij een eventuele taxatie. maar goed, ik zal we l een ouwe z'** zijn keep 't 'm rolling.....>>>>>>> Last edited by Vw-Power : 18-01-2008 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat vreemde stuur is echt ideaal, heb zelf precies het zelfde. Vind dit fijner dan zoon groot ding. Maar dat is natuurlijk ieder zijn ding. De bekleding is idd jammer. maar volgens mij werd daar al aan gewerkt toch? Verder is het gewoon een super dikke bak! |
|
||||
|
||||
Quote:
ja stuur is echt wil nooit meer anders. de bekleding wordt aan gewerkt. en laag ja dat is na mijn mening veel en veel mooier bij golf2 veel mooier maar rijd gewoon kut alleen op mooie vlakke wegen rijd die fijn |
|
||||
|
||||
Hoihoi
Als je een Edition interieur hebt gevonden, is dat F&I interieur dan te koop? Ziet er netjes uit hoor!Mooie E.O. |
|
||||
|
||||
Hell Yeah... Serum is de shit!!!
Alleen maar dikke vw's Nu ik nog :P
|
||||
|
||||
Welkom en ben er zuinig op een hele mooie auto.
|