![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Een maatje van mij wil gaan kijken naar een golfje 2 vr6 turbo.
Heeft er iemand goeie tips waar je op moet letten? Bedankt alvast! Gr.. Emile.. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Dat de papieren in orde zijn
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat alles van de auto werkt? ![]() Gaat het om een duitser?
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Als de auto je bevalt en je er wat in ziet gewoon kopen,het is geen nieuwe.
100% betrouwbaar is hij natuurlijk nooit. |
#5
|
||||
|
||||
![]() of alles goed is afgewerkt en er dus niet half werk is gedaan op het technische gedeelte... zijn er betere remmen op gekomen etc. VR6 Turbo is leuk en snel, maar je moet ook snel kunnen stoppen
![]()
__________________
VWCulture.nl
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tips!
Motorisch nog bepaalde dingen waar goed op gelet moet worden.. Dat het allemaal netjes moet zijn en dat alles goed aangesloten zit daar kijk ik zowiezo al naar.. maar nog naar bekende kwaaltjes ofzo? Nogmaals bedankt mensen! Gr.. Emile.. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Wat er aan de motor is gedaan/oa nieuwe ketting
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik ken motoren die zien er gelikt uit maar schijn bedriegd
![]() Kijk maar naar de auto cross,dat ziet er niet uit maar gaat wel het snelst en blijft lang heel. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet precies wat je bedoelt. Als het allemaal heel erg schoon en netjes is, dan vertrouw ik het al een stuk minder. Bedankt nogmaals voor de tips! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel PK en koppel heeft de auto ongeveer?
Informeer vooral naar de aanpassingen. Is het blok nog standaard of zit er bijv een hogedruk kop op of is deze gevlakt? Zo ja, zijn de zuigers en drijfstangen aangepast? Uiteraard de remmen, hoe zit dat? De aandrijving en versnellingsbak afgestemd op dit vermogen? En idd, als het een Duitser is, zorg dat alles met TUV is en op kenteken staat. Dan is invoer in NL een stuk makkelijker. |