|
||||
|
||||
Iemand nog een k70?
|
|
||||
|
||||
gaaf kenteken
|
|||
|
|||
Het is dat ik er al 2 heb staan, anders had ik em zeker op gehaald.
Dit is de LS, meest luxe uitvoering en ik meen dus ook het snelste blok, de 1.8 met 100pk! |
|
||||
|
||||
Het is schijnbaar in Breda dus vlak bij, alleen mag ik niks meer , geen geld en geen technische kennis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Amen... Ik heb mezelf dezelfde restricties opgelegd... Al zou ik het liefst.. Grz Niels
|
|||
|
|||
Ik heb stiekem toch wel gemaild hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ga je een K70 garage beginnen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ook gevraagd wat ie moet kosten? ben wel benieuwd..
|
||||
|
||||
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ie moet kosten idd.. Ookal mag ik niet van mezelf..
@Tjaap: zo'n soort kenteken heb ik ook weleens gehad, 37-AS-73 op mijn 1e auto, een ascona -a... (ps, als de RDW site aangeeft dat er geen gegevens gevonden zijn, betekent dat dan... ) Grz Niels
|
|||
|
|||
Mannen, ik heb een email terug, maar ik ga toch even verder met de email en eerdaags toch een kijkje nemen.
Ik heb eventueel wel voor iemand een alternatief. Eentje van 1971 teab uit Friesland. Heb een tijd geleden met deze eigenaar gemaild, en toen vroeg ie 450 euro. Misschien dat je em kan wegpakken voor 300 euro: http://www.speurders.nl/autos/klass...title_descr=k70 |
|
||||
|
||||
Vraagprijs 600 euro
|
|
|||
|
|||
Dan is ie uit Friesland erg duur.....ik weet nog goed dat ie em voor 450 in de email aanbood!
|