|
|||
|
|||
Kimamo
Goedendag allen!
Mijn naam is Maarten. Ben 21 jaar en heb sinds begin dit jaar een golf GTI 81 KW uit 1982. Ik weet helaas vrij weinig van auto's en hoop hier wat meer informatie te kunnen vinden over technische problemen die een leek als ik ook zou kunnen oplossen. Heb al een beetje rondgekeken en heb al gemerkt dat het probleem wat ik nu heb velen oorzaken kan hebben. Ik had eerst wat problemen met schakelen. Een vriend heeft hier naar gekeken en het vliegwiel was naar de klote. Diezelfde vriend heeft dit verholpen en schakelen gaat prima! Maar nu: De auto start nu moeizaam en loopt ook nog eens niet helemaal goed. Stationair loopt hij wel, maar zodra ik ga rijden en moet remmen en daarbij de koppeling indruk, valt de motor uit. Ik moet dus snel terugschakelen en de koppeling weer terug laten komen en op die manier remmen voor elk stoplicht om ervoor te zorgen dat de motor niet uitvalt. Moet ik dus ineens snel remmen dan valt zowiezo de motor uit. Gelukkig start deze wel weer(af en toe wel met moeite) Dit is dus vrij vervelend en rijden is daarom een stuk minder leuk geworden. Helaas heeft die vriend erg weinig tijd. Daarentegen heb ik wel redelijk wat vrije tijd en hoop dus wat meer kennis te vergaren hier, zodat ik af en toe ook eens wat kan doen aan de auto. Hopelijk kan iemand mij op weg helpen met bovenstaand probleem. Zal hieronder wat foto's plaatsen en waardeer alle hulp die ik kan krijgen. Vragen stellen mag ook! Foto's Golf 1 GTI |
|
||||
|
||||
Ik houd niet zo van leer, maar verder mooie wagen! Welkom hier en dat je maar veel mag leren van de meesters. Succes!
|
||||
|
||||
Welkom hier1
|
|
||||
|
||||
Welkom Maarten !
Geen gekke auto hoor. Op een paar details na een heel net ding. Ik heb er zelf net zo ééntje, maar ik herken je motorische problemen niet omdat de mijne goed draait. Heb ook geen technische opleiding genoten helaas. Maar er zijn er hier vast wel mensen die je kunnen helpen. Succes met je GTI
|
||||
|
||||
Klinkt als een vacuum probleem. Ergens een slangetje los, poreus of vergeten?