![]() |
|
||||
|
||||
![]() we zijn weer terug van Bugin 2...er is volgens mij nog geen verslag topic dus bij deze.
Het was weer super, echt een goed sfeer vette auto's en dikke burnouts...wat mij betreft het beste evenement van het jaar. we hebben zoals gewoonlijk te weinig foto's gemaakt, maar hier een kleine impressie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit jaar voor de eerste keer........... even zondag op en neer gereden!
Volgend jaar een weekendje! Super sfeer! super auto's! |
|
|||
|
|||
![]() was zalig weekendje.
ik en paar vrienden kennen Fred van organisatie persoonlijk en werden gevraagd om te helpen dit jaar. zo liepen we tussen volk in pateroutfit ![]() Veel te snel gedaan en mis mijn aircooled auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben zaterdag geweest. 5 uur vertrokken en half 10 liepen we over het terrein. eerst super weer, maar toen ze begonnen te sprinten werd het steeds slechter. nog net een sessie meegemaakt en die kevers gingen al als een donder. dat beloofde nog wat voor de rest, maar helaas hebben we dat niet mogen meemaken door het slechte weer. en dat terwijl we daar juist voor kwamen.
wat een super meeting en wat een mooie wagens. volgend jaar een weekend en met mijn eigen kever. nog een paar leuke foto's geschoten. vindt de foto's zeer zeker geslaagd, niet zo mooi als een spiegelreflex camera, maar je moet klein beginnen. nu al vast even wat oefenen!
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 07-07-2008 at 14:27. |
|
||||
|
||||
![]() We hebben gelijk een mapje aangemaakt waar je foto's kunt uploaden.
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=130 |
|
||||
|
||||
![]() Ja, dit was zeker een dikke meeting. Veel mooie projectjes gezien en genoten van het sprinten. De foto's heb ik in het album geknald.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal goed uit!!
Las op het spijlbusforum dat het niet iedereen voor de wind is gegaan. Deze schitterende spijl ![]() Lag er na de bug inn zo bij: ![]() Krijg er gewoon huilbuien van echt zonde. gelukkig had de eigenaar niks wat ik begreep..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn, als ik wist dat jullie ff heen en weer gingen dan had ik wel meegewild ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben alleen zondag heen heen weer gereden maar volgend jaar toch maar weer heel het weekend hoor!
Super! Check de show paginas op www.volksfahrer.nl!! Hier alvast een paar plaatjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je bent altijd welkom, maar deze keer waren we met de audi met zijn vieren gegaan dus was een bietje krap geworden met die lange stelten van jou. (of je moest zelf met de S**b achter ons aanrijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Okay en mijn foto's zijn ook online...
...ik heb er 999 geupload :shock: sorry, kon 't niet laten! Hier een paar teasers, voor de verhalen en de rest van de foto's zie: http://www.AirMighty.com ...enjoy!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...etc, etc, etc, etc...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ssst, die heeft pa inmiddels verkocht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die spijlbus, Franch County, heeft deze ook een keer over de strip gereden?
Want hoe krijgt deze zijn (verwijderbare) stoel vast? Ik zie namelijk geen bevestigingspunten daarvoor. Of is die bak nog gewoon nie af? Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is echt doodzonde, bus was net klaar na te zijn uitgebrand vorig jaar. Is echt een super vette spijl, volgens sommigen de beste van Europa. Ongeluk is gebeurd doordat er dieselolie op het wegdek van een rotonde lag. De bus is uitgerust met een 350pk turbo motor ![]() Eigenaar en bijrijder zijn ongedeerd en de bus is meteen meegenomen op een aanhanger naar huis. Dak is ernstig beschadigd maar de zijkanten schijnen 'mee te vallen'. Eigenaar is wel van plan om de bus te herstellen! Quote:
En vanaf het SSVC Forum: Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is nog een projekt wordt niet mee gereden michael
|
||||
|
||||
![]() De Bug-in was geweldig, wat waren er veel prachtige Drag racers.
![]() Meer foto's kun je vinden op mijn weblog, ik zal er de komende tijd nog veel meer foto's plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() Wat zonde van die bus. Daar gaat weer geld rollen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geld moet ook rollen... busjes niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toen we maandag vertrokken uit Chimay heb ik hem nog wel zien rijden, echt een ziek snel ding! Al die bussen van die groep zijn snel, die T2 met 500 pk reed ook bij dat groepje!
Verder was het echt weer een grandioos weekend! Vond vooral de wheelerdealer bussen erg gaaf en de shows die de radikalbugz weer weggaven ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een aantal foto's toegevoegd aan het album, Bram bedankt! http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=130
|