|
|||
|
|||
Problemen achterwisser
Mijn vader heeft al een tijdje problemen met zijn Golf 4 variant ruitenwissersysteem achter.
Het probleem is dat wanneer je de ruitenwisser achter bediend hij niet meer in zijn rustpositie terugkomt en daarbij blijft hij ook nog eens de hele tijd schokkerig doorgaan met ´wissen´. Waar kan dit aan liggen? Ik heb wel eens vaker gehoord dat dit een kwaal is van de golf 4. En daarbij heeft een collega ook hetzelfde probleem bij zijn Passat variant. Weet iemand wat het probleem is hiervan? Kris. |
|
||||
|
||||
Asje op de arm waarschijnlijk versleten... Zitten tandjes op die snel slijten waardoor de wisser dan wel stroef of helemaal niet meer gaat werken....
Is een veel voorkomend probleem bij de Golf IV
|
|||
|
|||
Gewoon even uit elkaar halen en kijken of deze nog bruikbaar is als je hem schoon maakt en invet.
|
|
|||
|
|||
Oke van het weekend gaan ik er eens naar kijken....
|
|
||||
|
||||
Golf 4 kwaaltje inderdaad, zoek maar eens verder in het Golf 4 forum..
|
|
||||
|
||||
die reparatiekits kosten een appel en ei bij de dealer.
Ik heb pas geleden het pijpje van de achterwisser vervangen ivm lekkage. dus mocht je geen geld willen uitgeven aan een repakitje dan heb ik misschien nog wel een bruikbaar tandwieltje voor je.