|
||||
|
||||
Het was leuk met mooi weer en veel (75!) auto's.
Last edited by Beetlefreak : 23-06-2008 at 11:21. |
|
||||
|
||||
Het was idd een superdag gister....
Zit met smart te wachten op de foto`s en dan vooral van de dames van de catering...haha |
|
||||
|
||||
Deze bedoelde ik idd Lennart en Gerk die mag er alleen maar naar kijken
|
|
||||
|
||||
Quote:
ouwe geil beer |
|
|||
|
|||
hehe, doe mij die linkse maar, beetje mollig hou ik wel van
Waar zijn de overige foto's jongens? (van de auto's). ben wel benieuwd, dit ziet er goed uit (de auto's en de dames)! |
|
||||
|
||||
Het was een geslaagde dag!!! Ontzettend grote opkomst, mooie auto's en een bak gezelligheid!
Om ong. 10.45 was de start op vestiging Drachten waar eerst koffie met gebak werdt uitgedeeld. Na een beknopte instructie volgde de start en een puzzelrit over de (vele) "niet-verlaagde-auto-vriendelijke" regionale weggetjes naar de vestiging in Buitenpost. Na een drankje ging iedereen de weg weer op om verder te puzzelen naar de derde vestiging: Oosterwolde. Hier moesten van 3 auwuh VW's het bouwjaar geraden worden. Of was het het modeljaar?? Of toch de datum van tenaamstelling... Naja, een ijsje ging er bij iedereen wel in en hier en daar moest getankt worden. Hierna ging iedereen vol frisse moed het laatste deel van de toertocht in en dat was maar goed ook! Ik kreeg al een sms-je: succes in het bos... De route lag serieus een stuk door het bos! Lang niet iedereen was hier blij mee, aan de andere kant was het ook wel weer een uitdaging! Kevertje had er iig weinig moeite mee Na deze survival-tocht brak het laatste deel van de tocht aan naar Heerenveen. Nog enkele klote-weggetjes en raadsels en de finish was in zicht! Lopend buffet, tap en gezellig napraten. Iedereen leverde de opdrachtenkaart in en uiteindelijk kwam ons aller split52 als derde uit de strijd, jbvwt2b mocht de tweede prijs meenemen en dhr. R. vd Meulen de eerste prijs! Erg leuke dag gehad, sommige bodemplaten iets minder maar over het algemeen super! Bedankt Autoland van der Brug voor de gastvrij heid en Fred voor zijn inspanningen. Foto's volgen nog! Quote:
Gelukkig wel! Zonde dat je er niet even werk van hebt gemaakt, marc heeft wel gelijk: je had het over niks anders tijdens het eten.
|
|||
|
|||
Quote:
Hier een paar dan.. de rest gaat op een dvd'tje naar de directeur van Autoland vd Brug. Als het even mee zit komen onze foto's (Gerk en die van mij) op de site
|
||||
|
||||
Quote:
Really nice dude! Ze staan op stick, morgen heb je ze. Kijken of ze er blij mee zijn
|
||||
|
||||
Quote:
gave pic
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's. Was in ieder geval een erg geslaagde dag, en met split inderdaad nog 3e geworden . Z'n moeder zal blij zijn geweest met de bloemen .
|
||||
|
||||
wis en waarachtig, moai boskje haha tige!
|
||||
|
||||
HAHAHA gespot tijdens de rondrit :P mooie foto!! heb je die ook in groter formaat? Greetzz Wilmer
|
|||
|
|||
Stuur me ff een mailtje Wilmer
De rest van de foto's staan inmiddels ook op internet.. http://s38.photobucket.com/albums/e...te_top_view_all
|
||||
|
||||
Foto's zien er vet uit jammer dat ik er niet bij kon zijn