#1
|
|||
|
|||
Dieselrijders <-> sportuitlaat of sierstuk ?
Ik speel met het idee in m'n hoofd om iets te veranderen aan m'n MK3 kont.
Nu is het zo dat ik met een tdi (90pk) rij en het liefst zou ik toch wel een andere uitlaat hebben maar een sportuitlaat op een turbodiesel... beetje contrasterend , niet ? Nu wou ik ff weten onder de dieselrijders hier, hoe zit dat bij jullie ? Toch een sporteinddemper of sierstukje of toch maar origineel behouden ? |
#2
|
||||
|
||||
Ik zou persoonlijk de originele enddemper houden en dan daar een setje audi a6 eindstukken aan lassen.
paar redenen.... *het ziet er super uit! *je hebt geen last van een luidruchtige uitlaat! *je hebt niet steeds alle roet op de achterkant van auto *het is goedkoper dan een sportuitlaat En... het ziet er super uit! (of had ik dat al gezegt... naja voor de duidelijkheid dan) ik zou eens kijken in de "show je eigen mk3" thread. daar staan wel een aantal voorbeelden tussen. of anders bij deze... (auto van T!m) helaas een beetje slecht te zien maar een betere foto kon ik niet zo snel vinden... succes met je keuze iig! |
#3
|
||||
|
||||
Had vroeger onder mijn Mk3 TDi 90pk een Remus einddemper. Roetaanslag viel goed mee en het geluid bleef hetzelfde. Ik kreeg een iets zwaarder geluid door een K&N 57i filter te plaatsen. Dus de keuze is aan jou!
__________________
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
#4
|
|||
|
|||
Zijn die eindstukken eigenlijk los te krijgen? Weet iemand waar?
|
#5
|
|||
|
|||
kneiter
de stukken zijn er alleen wel te duur voor de kwaliteit. brezan heeft dat oa. mooier is rvs stukken laten lassen en ff polijsten. kun je zelf de diameter bepalen. voor de topic starter, zie boven, is wel zo mooi. en uitlaat lek, eindstukken om zetten en veel plezier. |