![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat ik de golf verkocht heb kan mijn verzameling grillen ook de deur uit...
Enkele Grill met rooie rand,super netjes,1 of 2 klipjes afgebroken maar daar zit hij niet minder vast om. €30,- Enkele embleemlose grill,hoekje uitgeknapt en paar clipjes,niet zo netjes meer dus. €15,- Dubbele Grill met verstralers en rood lijntje,netjes maar ook weer een paar clipjes afgebroken. €40,- Oud type grill (smalle lamellen) met rooie bies en verstralers,nette grill. €30,- Dubbele grill,netjes,zonder rooie bies of wat ook maar,geen verstralers. €20,- Dubbele grill met rooie bies en verstralers,rooie bies is niet zo netjes. €30,- 2 Booskijkers met uitsparing voor de verstralers, €10,- per stuk Net stuur voor golf 3 €15,- Rood/zwarte gespoten achterlichten voor golf2,dit zijn gewoon de originele achterlichten maar heb de bovenste helft egaal zwart gespoten en de onderste helft egaal rood,je ziet et licht wel gewoon goed! €20,- Spliksplinter nieuwe G60 voorbumper met lip,wel imitatie €75,- Dichtgelastte achterklep voor golf2,netjes gelast,zit in de plamuur,moet nog wel even strak geschuurd worden en gespoten worden. €60,- Versterker,geen idee of hij het doet,hij zat in mijjn andere auto die ik gekocht heb en heb em niet geprobeerd,inclusief alle bijbehorende kabels,pluskabel,massa,remote enzz €75,- Alle prijzen zijn vraagprijzen dus een goed bod is altijd welkom,grillen enz zijn wel vies op de foto's maar dat is gewoon stof, Spul is af te halen in Ruinen (Drenthe),verzenden doe ik niet aan. Bij interesse even bellen na 0646066488 M.v.g, Gerben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kom je naar MIVW, en is die enkelegrill met rode streep origineel?
|
|||
|
|||
![]() Nee sorry,die grill is niet origineel,zelf gespoten maar super strak!lijntje is feller rood als origineel dus knalt er mooier uit zeg maar..
|
|
||||
|
||||
![]() Heb wel interesse in zo'n booskijker. Kom je naar MIVW?
|
|||
|
|||
![]() Nee sorry,ga niet na MIVW
|
|
|||
|
|||
![]() Up!!!
|