![]() |
|
||||
|
||||
![]() Morgen wil ik achter een auto aan bellen en dat is een scorpion, heb hem al vluchtig bekeken maar wou hem gebruiken voor onderdelen. Of is het mischien verstandiger zo'n auto te restaureren? Hij is volgens mij redelijk compleet zo.
Zou hij wat waard worden ook al is het geen origineel nederlander ? Wie heeft nog info over deze auto's leeftijden, motor type en specificatie's betreffende de uitvoering Grts Ronald |
|
||||
|
||||
![]() bijzonder lelijk is ie
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is een scorpion uitvoering??
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn volgens mij wel bijzonder alleen moet je er van houden
|
||||
|
||||
![]() ik zou hem op knappen en orgineel houden
das zou ik doen is geloof niet een auto die je elke dag ziet hoop dat de sticker die op de zij kant zit er nog goed uit ziet heb je er niet een foto van begin wel benieuwd te worden |
|
||||
|
||||
![]() tja een beetje afhankelijk van de staat toch? Post ff een foto als je m hebt.. een einzer moet je gewoon kopen natuurlijk!
|
||||
|
||||
![]() dit is een scorpion:
![]() en dit kun je ervan maken: ![]() of dit: ![]() ik vind die 2de foto toch wel ontzettend stoer... btje een gts in het zwart (en mooier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
veel weet ik er niet over, maar zover ik weet is de Golf 1 Scorpion in Duitsland nooit verkocht. Ik heb eens een jaar of 10 geleden met iemand gesproken die toen zo een auto had, ik geloof van oktober `82, de motor daarvan was een 1500 "JB". Of ze mooi of lelijk zijn......??? Ze zijn iig in de sport-look (stijl) van toendertijd, begin jaren tachtig, love it or hate it, maar het past dus wel bij zo´n auto uit die tijd, "Zeitgenössisch" zouden ze in Duitsland zeggen. Last edited by Rene´ : 15-05-2006 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() er is iemand op dit forum met een scorpion dachtik...
was ook evilnijntjes eerste ride |
|
||||
|
||||
![]() restaureren!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() moet zeggen dat ik hier wel een beetje opgewonden van word.... restaureren!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is een scorpion niet een PON uitvoering?
|
||||
|
||||
![]() Op het VWForum.nl zit iig iemand die zijn Scorpion heeft gerestaureerd. Maar hij heeft de stickers weggelaten. Wel had tie deze in CAD getekend meen ik. Dus anders daar eens informeren??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() van de zijkant ziet ie er zo bets mooi uit maar op de motorkap zitten ook grote stickers... is wel btje minder mooi... maar indd zoals op die fotosjop ziet ie er echt mooi uit ps die fotosjop heb ik hier van het forum... ![]() gebruik de search maar eens best wat topics over te vinden
|
||||
|
||||
![]() Even niet langs geweest.. Zie dat jullie mijn bakkie hebben gevonden.
Is Hollands, feb 82, 1600 4bak. Heb je die andere nog gekocht? Stond te koop in Veghel, meen ik.. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ligt er bij ons nog zo'n
stickerset, maar dat weet ik niet zeker... Binnenkort wordt LoodsB opgeruimd, dus zullen we alles wel tegenkomen ![]() Trouwens, de photohop is van mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() No Sjit!
Geef ff een gil als die set nog leeft.. De mijne is nog top maar wil een paar deukjes uit mijn portier halen + spuiten, vrees dat dat lastig wordt zonder sticker te vernaggelen.. Groet Coert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt was een eenmalige uitvoering van pon!! ik heb er ook een. |