|
||||
|
||||
hoe gaat het met KERMIT mijn groene ponton?
helaas werd de laatste dag van onze vakantie verstoord door een aanrijding.
1 of andere stomme zweed moest zonodig op de rem!(de l#l) het is nu nog een hele toestand met de verzekering. en ik moet dik betalen! en mijn mooie ponton zit in de kreukels maaarrr hij moet weer klaar! en hij zal weer mooi moeten worden! ik ben al met het richten en uitdeuken begonnen. en met het uitslijpen van de niet te redden delen! ik zal alle foto's van het restaureren hier plaatsen MIJN GROTE DANK GAAT UIT NAAR MIJN VRIENDEN UIT DE VW WERELD. DE MENSEN DIE ME TOCH WEER STEUNEN OM HEM WEER OP DE WEG TE KRIJGEN!!!!!!!!!!! THANKS TO: leon en clemens (www.volksaddiction.nl) erwin en githa (www.keverpech.nl) Hans (the hanz) Jeroen (kammetje)
|
||||
|
||||
Heeeee Arie !
Goed bezig man Hoop dat je m weer helemaal krijgt zoals die was, moet lukken ! Onderdelen heb je nu zat iig Ben benieuwd naar de vorderingen van het "opknappen", keep on posting !
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo! Tuurlijk lukt hem dat!!! Is Martijn hè? Geen beetlecenter of keverpech :biggrin: Top dat je al weer zo bezig bent Martijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
seghhhhhhhh, spreek voor je zelf !!! :p
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaaaa gaat ie weer dan he? hey bedankt gozer!
|
||||
|
||||
het komt goed zo te zien, wel een flinke schade gehad.
Succes joh |
|
||||
|
||||
Hey su6 man!
|
|
||||
|
||||
zo das een aardig schadetje...
veel succes met de wederopbouw van je super mooie wagen...
|
||||
|
||||
zonde man. ben blij dat je hem weer gaat restaureren.
suc6
|
||||
|
||||
Hey Awie, super dat je ermee aan de slag bent! Ik hoop dat hij weer net zo wordt als dat hij was!
|
|||
|
|||
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de onderdelen die onder de klep lagen ??
|
|
|||
|
|||
Zonde maar je doet er weinig aan.
Veel succes met het herstellen maar dat komt wel goed als ik het zo zie. |
|
||||
|
||||
succes ermee gozer
maar komt wel goed jou kennende
|
||||
|
||||
hey thnxx gasten en gastin!
zoals jullie zien heb ik een krik tussen de banden bak en de vooras zitten. de bandenbak stond helemaal tegen de vooras aan. die heb ik met de krik weer naar buiten gedrukt. verder heb ik het front er uit gezaagt. en het rechter binnen scherm weer uit gedeukt. komende week zal het front er weer in gaan,en zorgen dat alles weer netjes op elkaar aansluit. jullie zien de foto´s wel verschijnen.
|
||||
|
||||
succes,hopelijk komt het allemaal weer goed
|
|
||||
|
||||
Dat gaat weer helemaal goedkomen, het begin ziet er goed uit.
Succes ermee
|
||||
|
||||
He Suc6
|
|
||||
|
||||
Sterkte en succes Martijn. 't Gaat alweer voortvarend zie ik.
Ellende altijd die aanrijdingen en de naslpee ervan. Je wordt er zelden beter van!