|
|||
|
|||
GTI, striping vraagje
Hallo,
Ben bezig m'n net aangeschafte GTI terug te brengen in orginele staat. Dus striping plaken, dikke spoiler voor erop, velgen erop (7x15 ATS-cup) enz. enz. Vraagje over de striping van de achterklep, het randje onderaan, afstand vanaf de onderkant van de klep is .......? Heeft iemand een idee of richtlijn? 1cm vanaf onderkant of meer of minder? Gr. Bert |
|
|||
|
|||
3 tot 4 mm!
Heb m toevallig afgelopen zondag geplakt. |
|
||||
|
||||
Ongeveer zoveel...
Is inderdaad 3 Ă* 4 mm. |
|
|||
|
|||
Quote:
Volges mij moet ie juist IETS hoger, zit te dicht naar de onderkant (maar waar hebben we het over... ) |
|
||||
|
||||
Zoals deze???
Als je schuin van achter op de auto kijkt dan moet de bovenkant van de striping ongeveer gelijk zijn als de bovenkant van de sierlijsten. |
|
|||
|
|||
In dat geval heb je gelijk en zit ie bij mij te hoog. Ik had van een Duitse vriend de sticker gekregen, daar zat een hulplijntje bijgeplakt dat je gelijk moest plakken met de onderkant van de kofferklep. De sticker zou dan precies op de goede hoogte zitten.
Achja, ziet er prima uit zo |
|
||||
|
||||
Quote:
En daar gaat het toch om! |
|
|||
|
|||
dan heb ik nog een vraagje over de pirelli striping aan de zijkant. die brede streep en dat smalle lijntje eronder.
hoe breed zijn deze lijnen? origineel zijn ze niet meer te krijgen, en zelf laten maken zal niet te moeilijk zijn als je de afmeting weet. die wilde ik namelijk nog plakken.. |
|
|||
|
|||
Quote:
op golfmk2.be kun je die bestellen bij colin. heb die daar ook gekocht,zeer goed materiaal. mijne maat (die stickerplakker is) was zeer content met de kwaliteit en afwerking! en dacht dat het een 30€ was of zoiets. verzenden doet hij en bij mij kwam alles netjes aan met 3paaseikes derbij grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Origineel is wel nog te krijgen, bij classic parts center in wolfsburg. Maar dan ist wel bijna twee keer zo duur als het adres van vedett. Check: Dekorfolie für Seitenteil Zur Montage an Kotflügel, Tür(en) und (oder) Seitenteil. Eine Seite, Länge 2300mm. Einteilig, genarbt, höchste Qualität mit perfekter Passform. Für Golf I GTI, GTD / Jetta I. Farbe: satinschwarz. Artikel 161 898 524 4AT. Nur 21,60 € (incl. MwSt. zuzüglich Versandkosten). link: http://www.vw-classic.net/vwcd_neu/...op=cp_sortiment en even een kleine correctie: de striping zit meestal niet op een pirelli. wel op een gewone GTI. Alleen de W64 uitvoering ('oude;' pirelli) had de striping, de '\nieuwe' (W65) niet. En de gewone GTI altijd |