|
||||
|
||||
foto's bugshow spa
Last edited by Chrispy : 09-08-2004 at 14:12. |
|
||||
|
||||
Het was ontzettend gezellig, heb me prima vermaakt! Vandaag alleen zo ontzettend warm...
|
|
||||
|
||||
Ja, onwijs warm!!!
Ik ben met Chrispy en Tjaap ff een dagje geweest, super! onze foto's worden op dit moment ge-upload. Hier is het album waar je later onze foto's kan vinden en je eigen "Bug Show 2004 - Spa"-fotoś kan uploaden: http://www.volksforum.com/gallery/t...s.php?album=122 Iwin, ik ga ook jouw foto's naar dit album verplaatsen. Jouw naam staat er uiteraard nog steeds onder als Poster van de foto's, alleen de lokatie verandert. |
|
||||
|
||||
Zo net weer terug in haarlem, ik heb me daar priuma vermaakt, alleen beetje jammer dat de tent boven op die berg stond, voordeel was wel weer dat je sóchtends iets langer in de schaduw lag, veel mooie kevers en bussen gezien, top, emn ook nog een paar mensen gevonden
Niels Airmighty Ploon ( alleen zijn bus gezien) Sabine, met haar overvolle Dakrek, top Aart-jan heb ik zaterdag ook op de tribune gezien bij de sprint. en nog een paar maar ben weer ff wat namen kwijt, Oja, mis nog een ding daar, een groot meer, of zwembad, maar vooruit, ze hbben een jaar om zoeits te maken, groeten jasper ik zet morgen de foto's online, eerst ff de troep opruimen
|
||||
|
||||
Spa was super!!! Jammer dat wij op de berg stonden en ik telkens een gat in mijn bodem reed als ik naar mijn tent wilde, maar ach, achteraf kan ik erom lachen!!
Op de terug weg heel ff met een oververhitte motor gestaan maar ben heelhuids met kever (en overvolle dakrek, haha) thuis gekomen! Volgend jaar weer, alleen dan gewoon op het gravel en niet meer op die k*t berg!!!!! Wel nog iets fries geleerd: lekker sliepe en schieten! |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook weer vermaakt en toch een ook een aantal bekende auto's/bussen gespot.
Het gehalte NLanders vond ik bedroevend laag. Vakantie ? De helimotoraandrijving was wel lekker voor de oortrommeltjes zeg. Hier nog een paar foto's van mij. Last edited by Cabby 82 TDi : 08-08-2004 at 19:25. |
|
||||
|
||||
het was super!! wat een relaxte sfeer op zo'n luchtgekoeld treffen,
en relaxte mensen! ik ga volgend jaar zeker weer..ff en paar fotootjes geplaatst... Last edited by Chrispy : 08-08-2004 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Plaats ze voortaan in het juiste album ajb Heb ze nu voor je verplaatst |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry.. |
|
||||
|
||||
no problem
|
|
||||
|
||||
wow!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nog een paar voor hier
grtn hajee :biggrin: |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Over die heli motor, dat ding kwam niet echt op gang in het begin, volgens mij wel 8 keer geprobeerd, maar toen ie eenmaal ging....
|
||||
|
||||
Jezus wat een vette fotoos allemaal! Baal toch wel weer dat ik verdomme moest werken...
|
||||
|
||||
Was zeker weer een top weekendje!! en warm.. ach gelukkig maar 1 dag en niet eens zo warm als vorig jaar.
kwam ook nog wat leuke voorbeelden tegen voor mijn cabrio project : Het was ook gezellig terug rijden met zijn allen, hier Bientje toen de auto nog gewoon reed
|
||||
|
||||
Quote:
Duh je hebt zeker die fotograaf niet gezien die voor de auto lag. Lijkt me geen sterk plan om dan de vertrekken met die raket. :biggrin: De rook en knallen waren alleen voor de show. |
|
||||
|
||||
mijn foto's http://www.vwshows.info/pics/?map=2004/spa
vond het zondag iets te warm, maar gelukkig was het zaterdag bewolkt.
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Ries, Ik vond deze foto op jouw site ook wel erg goed. Die heb ik zaterdag niet gezien! Wel een idee om vroeg model knippertjes op een laatmodel neus te schroeven Hmmm. Iemand nog oude voorknippers over? Walter |