|
||||
|
||||
Foto's Bergharen, 15 Aug. 2004
Was een zeer geslaagde middag !!
Goed weer, en veel mooie (wel veelal standaard) kevers, bussen en typIII's Brillen en ovalen in overvloed op deze meeting !! Na de met de vaste club nog ff een terrasje gepakt bij een forellenvijver ! Hier een klein voorproefje, 80 foto's op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heeyyy ik dacht ik zal weer es opt forum kijken! hahaha
foto's zijn errug vettt leon. en jullie hadden mooi weer. lachuhh okej we waren er niet bij.maar we gaan wel naar vw euro! groot feest daarzoo. |
|
||||
|
||||
Quote:
wordt zeker weer 's tijd dat je erbij bent ja!!
|
||||
|
||||
Foto's Bergharen!
Zo dan, bij deze staan nu ook mijn foto's van bergharen online!
Uiteindelijk toch maar besloten om nog even een kijkje te gaan nemen en idd het was een erg geslaagde middag! Mooi weer, hele leuke auto's, gezellig sfeertje... helemaal top! Bij deze weer even een aantal pics van de in totaal 50 foto's: Check de rest van de 50 foto's op AirMighty.com!
|
||||
|
||||
Die Ratlooker was idd gaaf. Jammer voor die originele ovaal er naast. Die kreeg totaal geen aandacht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
das vaak op meetings, de grootste stukken stront krijgen de meeste aandacht ! Als ik ooit een ovaal koop heb ik ook liever een veroest ding dan zo'n glimmende bak hoor !
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting, in het begin was ik na 20 minuten al uitgekeken eigenlijk, komt omdat we net vers uit spa komen en dan gelijk naar zo'n meeting gaan maar er stonden wel leuk spul tussen achteraf gezien!
Heb weer geen foto's gemaakt, had geen zin om ze te uploaden en online te zetten, sorry! Was zeer gezellig, ook bij de forellen vijver, ondanks alle killer beez! |
|
||||
|
||||
hahaha, gelukkig hadden we G.I. BOB de de "bee killer", ipv de "Killer Bee"
Denk dat ie er wel een stuk 15 verzopen, onthoofd of geplet heeft
|
||||
|
||||
Tsja die Killer Bee's waren idd erg lastig... het houdt je wel weer allert en bezig!
|
||||
|
||||
Ziet er zekers gezellig uit!
Helaas moest ik 'ns een meetinkje overslaan De RDW datum voor de ponton komt steeds dichterbij Zelfs een Hebmuller zag ik ertussen staan! Dat is best bijzonder voor zo'n regiomeeting. |