![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou zat ik even te kijken op marktplaats, en toen kwam ik de volgende auto tegen met 17'' Porsche cup 1 velgen:
![]() toen heb ik de beste jonge een mailtje gestuurd om te vragen of de velgen ook los verkocht konden worden inclusief de adapters naar 4x100. toen zei hij, tegen een goed bod konden ze eventueel wel los weg. alleen nou mijn vraag, wat zijn deze velgen ongeveer waard inclusief de adapters naar 4x100? ![]() ik hoor het graag, alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() adapter zijn volgens mij waard 250 euro tops.
zijn het originele velgen of imitaties? imitatie zijn ze waard met redelijke banden max 300, originele wel meer. ik denk dat als je de hele mikmak voor 450 mag meenemen dat je het leuk doet! gozer weet zo te zien niet echt wat wel en niet kan op een auto.....wat een vies ding om te zien, zonde van de auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet niet of het origineel of imitatie zijn, zal wel even informeren stel dat het wat zou worden met deze velgen, zouden deze dat wel zo onder mijn onverlaagde Corrado passen kwa brete enzo? ja idd ik vond it ook al een beetje zonde hoe deze auto er nu bij staat ![]() Last edited by Jetta Fireandic : 18-06-2008 at 13:08. |
|
||||
|
||||
![]() Of ze gaan passen weet ik niet,
ligt eraan welke et waarde en hoeveel J deze velgen zijn? mss dat iemand het wel weet.... Weet wel dat de eigenaar van deze auto een hele foute smaak heeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() Et is iets van 53 daar gaat dan de dikte van de adapter vanaf.
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien kan je beter heel de auto kopen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kreeg vandaag een mailtje terug dat de jonge de auto al compleet dus met de velgen verkocht had, dus deze set wordt het niet meer
![]() verder zoeken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jeroen van Bolku Tuning heeft nog een hele nette set te koop.
Kijk maar even op zijn site. |