|
||||
|
||||
voor de Lenso BSX te monteren
gezocht voor het kunnen monteren van de Lenso BSX velgen:
remklauwen of remtangen of wat dan ook om eindelijk de velgen te kunnen monteren. een geheel ander remsysteem zie ik niet zitten, spacers liever niet trouwens, maar deze moeten toch passen op een manier he. dus als je het antwoord weet, gelieve ff te melden hier. alvast bedankt voor de moeite! groeten, viper Last edited by viper : 12-06-2008 at 16:16. |
|
||||
|
||||
remklauwen van golf 1gti heb ik wel liggen maar wat heeft dat te maken met de velgen??
|
|
||||
|
||||
het hart van de velgen is groter dan normaal bij deze maten.
aangezien er bij de remklauwen van een MK1 cabrio beugels op zitten, zitten die dus in de weg. remklauwen van een golf GTI zouden deze niet hebben en passen op de geventileerde remschijven. om ze vooraan te kunnen monteren zou ik deze remklauwen dus moeten hebben. ben nog even aan het wachten op antwoord van mensen die deze velgen hebben (en hopelijk gemonteerd zonder spacers) over wat zij juist verandert hebben. |
|
||||
|
||||
ik begrijp het...
als je de remklauw houders van jouw auto los van je fussee kan schroeven dan heb ik wel een compleet setje klauw houders met klauwen van de golf 1 gti. |