|
||||
|
||||
Wo. dag a.s. A.C.O. #20 Deventer
Woensdag aanstaande is het alweer zover, de 20e A.C.O. Het is de midzomer editie en hoewel het weer nog niet heel erg meewerkt, lijkt het er toch heel aardig uit te zien.
Iedereen, van jong tot oud, is woensdag weer welkom vanaf zo'n 19.30 uur bij Aircooled.nl in Deventer! Be there!
|
||||
|
||||
Als het mee zit aanwezig met de T3..
|
||||
|
||||
Tenminste toch nog één bezoeker van dit forum. Waar blijft de rest ? Of zitten die niet op 'f forum, maar komen ze gewoon langs .
|
||||
|
||||
Quote:
Veel te ver rijden om ff aan te waaien |
|
||||
|
||||
kom sowieso ook nog even kijken..
|
|
||||
|
||||
had graag willen komen, maar moet werken en heb geen achterruit in de kever. volgende keer kom ik zekers
|
||||
|
||||
het was erg gezellig, weer veel bekenden gezien en gesproken!
helaas geen foto's maar niels liep er rond, dus dat moet goed komen! |
|
||||
|
||||
Was zeker weer gezellig!!!
boel mensen gesproken en mooie wagens gezien.. helaas maar twee foto,s gemaakt.. Volgende maand weer!!!
|
||||
|
||||
Quote:
That's the spirit! Opkomst was erg mooi ! Veel stamgasten en (leuk - leuk - leuk) ook een aantal "nieuwelingen" en minder frequente bezoekers! Mooie VW's ook weer en ook daar wat gave onbekenden. Lekker sfeertje ook dat ongetwijfeld met het goede weer en de vakantiestemming van doen had . Mijn foto's volgen vanavond, maar Niels zal me wel weer voor zijn !
|
||||
|
||||
De volgende maand moest !! ik ook mee van Hans dus ik ben er dan ook bij !
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is correct... Ik heb weer een paar sfeer fototjes van de ACO van gisteravond geupload! Hier een paar, de rest as usual op: www.AirMighty.com In progress :twisted: :
|
||||
|
||||
Rest v/d foto's staat op de site in het album en zoals het een echte Chill Out betaamt zijn we tegenwoordig ook op hyves te vinden: http://acovw.hyves.nl.
|
||||
|
||||
Mooie foto,s weer!!!
Heb mezelf maar even lid gemaakt van de acovw hyves.. Tot de volgende maand!!