|
||||
|
||||
Luchtgekoelde Transporter 2.0 uit 1980
Bij deze aangeboden mijn Volkswagen Transporter uit 1980.
Kenteken: 65-SK-VH. Kilometerstand bijna 232.000 km. Hij is geïmporteerd uit Duitsland. Bus is uitgevoerd met 2 voorstoelen met doorloop naar achter, twee achterbanken en schuifdeuren aan beide zijdes. Kort geleden bij de Boxer geweest en die noemde het een erg nette bus. Vraagprijs was 3500 euro. Inmiddels vaste prijs 3000 euro. In overleg inruil Golf mk1 (cabrio) mogelijk. Reacties graag per pm of e-mail aangezien ik regelmatig in het buitenland ben. De bus staat in Castricum/Wijdewormer.
I love airride. Last edited by Sander : 27-05-2008 at 08:28. |
|
||||
|
||||
Vraagprijs 3500 euro.
|
||||
|
||||
Off-topic en upperdepup!
Misschien raar, maar ik heb dit eigenlijk nog nooit gezien; een schuifdeur links (afgezien van Engelse bussies)... Komt dit vaker voor, of is het best wel uniek? Ik heb wel eens vaker achter in een luchtmachtbusje of in een politiebusje.... gezeten, maar die hadden allemaal alleen een schuifdeur rechts! Geldt voor de T4 of T5 idemdito?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 04-12-2007 at 16:10. |
|
||||
|
||||
Dubbele schuifdeur was een optie en zie je dus niet heel vaak. mooie bus hoor vooral zo'n luchtgekoelde als deze
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is natuurlijk niet uniek maar de schuifdeur aan beide zijdes is niet veel geleverd.
|
||||
|
||||
Zag net je draadje Sander heeft een T3. Houdt dat in dat je je bus nu niet gaat verkopen?
|
||||
|
||||
De bus staat nog steeds te koop maar ik loop niet het vuur uit mijn sloffen om hem te verkopen. Hij staat ook nog steeds niet op Marktplaats e.d.
Ik geniet ervan zolang ik hem heb en een bus is altijd handig om te hebben. En ook al staat hij te koop, je moet hem toch netjes blijven verzorgen. Echter hebben Stijn en ik er een tweede bijgehaald afgelopen week dus echt nodig is hij niet meer.
|
||||
|
||||
Inmiddels een nieuwe brandstoftank gemonteerd en andere wielen. De originele zijn er uiteraard ook nog steeds.
|
||||
|
||||
Inmiddels voorzien van gereviseerde carburateurs.
Weer eens in het zicht plaatsen. Inruil Caddy1 of Golf1 mogelijk.
|
|||
|
|||
inruil golf 3 rolling stones met bij betaling?
|
|
||||
|
||||
Helaas alleen alles uit de 1-serie en evt een leuke kever.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De hele week beschikbaar voor kijkers....
|
||||
|
||||
Hmn... zit net een beetje druk deze week.
Met de zomer op komst zit ik toch weer een beetje naar busjes te turen, en een strakke t2 ga ik voor dit geld niet vinden vrees ik, dus dan komt jouw bus weer in beeld. Blijf 'm super vinden, en eigenlijk is een luchtgekoelde T3 toch de enige leuke. Ga er weer een nachtje over slapen, je hoort 't wel. En up voor deze mooie bus. |
|
||||
|
||||
Slaap er nog es rustig een nachtje over. En als het je echt wat lijkt kom je hier gewoon een bakkie doen. De week erop ben ik onverwachts ook veel thuis dus....
Locatie is inmiddels Wijdewormer trouwens.
|
||||
|
||||
Even iets anders op het oog. Vaste prijs 3000 euro.
|
|||
|
|||
Quote:
Wat zou je bij willen betalen op mijn kever? www.vwgolf-info.nl/kever Taxatiewaarde van 12500 euro. MVG Patrick Rijks. |
|
||||
|
||||
Erg mooie kever! Helaas even niet de centen om je een net bod te doen, sorry.
|
||||
|
||||
Ik zou hem echt heel graag willen heb er jammer genoeg ook nog net ff geen genoeg geld voor(bale)
Wat doet ie in de verzekering?
|
||||
|
||||
80 euro per jaar, oldtimertje he