#1
|
||||
|
||||
luchtmassa meter
hey allemaal,
Ik ben van het weekend weer aan mijn golfie begonnen en nu zit ik met een probleem. Ik wil mijn standaard inlaat vervangen voor een chromen aanzuigbuis met een powerfilter, en nu komt het leuke, ik vroeg me af hoe jullie dat gedaan hebben omdat zodra ik zonder luchtmassa meter probeer te starten hij het (DUHHH) niet doet. Kunnen jullie vertellen hoe jullie dit gedaaan hebben ?! THNXS
__________________
VW Golf 2 manhattan 1.3 -> (DEATH) VW Polo 86C 1.3 -> Daily Skoda fabia 1.4 16v station -> Wife's Daily |
#2
|
||||
|
||||
De luchtmassa meter monteren op de buis en de luchtfilter dmv een montage plaat op de luchtmassameter.
Dus je vervangt eigenlijk alleen de rubberbuis door de alu buis. De luchtfilterbak vervang je door de kelk. De lmm blijft dus op zn plaats. Dacht ik...
__________________
Bmw e61 530d touring |
#3
|
||||
|
||||
Dat gaat gewoon niet, de LMM heb je nodig. Je MMS moet weten hoeveel lucht er in de verbrandingskamers komt om zo de juiste hoeveelheid brandstof in te kunnen spuiten.
Is het een setje speciaal voor je auto (welke motor, die 1.3?)? Dan zou je toch gewoon die LMM moeten kunnen monteren. |
#4
|
||||
|
||||
ja het is een 1.3 maar het is gewoon een universeel setje, vandaar dat ik me afvroeg hoe andere dit hebben gedaan
__________________
VW Golf 2 manhattan 1.3 -> (DEATH) VW Polo 86C 1.3 -> Daily Skoda fabia 1.4 16v station -> Wife's Daily |
#5
|
||||
|
||||
Is er ook een aangpaste aanzuigbuis verkrijgbaar dan waar alles weer op aangesloten kan worden ?
__________________
VW Golf 2 manhattan 1.3 -> (DEATH) VW Polo 86C 1.3 -> Daily Skoda fabia 1.4 16v station -> Wife's Daily |
#6
|
||||
|
||||
Meestal word er een buis (als het om een kit gaat) geleverd die veel gebruikt word en een stukje slang waar vervolgens een adapter aan komt te zitten. Aan deze adapter kun je dan weer je LMM bevestigen en daarna een filter.
Kijk maar eens naar de setjes van K&N. Je hebt alleen een grote kans dat dat er niet is voor een 1.3. Tis maar een klein torretje, een filter brengt al haast niks, laat staan bij een 1.3. |
#7
|
|||
|
|||
zo is de bedoeling |
#8
|
||||
|
||||
top dat zocht ik, mijn dank frank
__________________
VW Golf 2 manhattan 1.3 -> (DEATH) VW Polo 86C 1.3 -> Daily Skoda fabia 1.4 16v station -> Wife's Daily |