![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
nieuw hier en heb zelf een golfje 2 1,8 GL nu ga ik deze golf geheel opknappen met de tijd die ik in de avonduren ervoor heb. wil hem zeker een retro uiterlijk geven omdat er nu al veel chroom op zit ikzelf wil de verf er geheel afhalen uitdeuken en dan opnieuw in de lak zetten dit omdat hij hier en daar slecht is bijgewerkt de kleur wordt nu beige.! hoe en waarmee kan ik de golf geheel ontdoen van de lak grondlak mag blijven zitten.! wil er toch de moeite voor nemen om hem niet op de sloop te laten belanden fotos Last edited by ozzy : 08-06-2008 at 18:29. |
|
||||
|
||||
![]() Als de grondlak mag blijven zitten,is schuren de enige manier van 'ontlakken'.Vergeet niet dat je met schuren,als je er geen professionele ervaring mee heb,meer kan verpesten dan goed kan doen met je auto.
In jouw geval zou ik alleen de slecht bijgewerkte plekken in zn geheel kaal maken en vervolgens die plekken weer netjes opbouwen met de nodige plamuur en grondlak. Maar als je daar ook geen ervaring mee heb,en toch je auto de rit naar de sloop wil besparen,zou ik er lekker afblijven en iemand erbij halen die weet waar die mee bezig is.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() niet gelijk nieuwe leden wegjagen, chris
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb er op zich redelijk verstand van hoor
maar dacht misschien is er een andere optie dan schuren,want das niet echt me hobby kijk wel ff hoe ik het ga aanpakken(strakmaken moet ik toch dus veel kan er niet aan fout gaan |
|
||||
|
||||
![]() Geef gewoon advies hoor..
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() het beste is toch om je hele systeem opnieuw op te bouwen. Als je er toch mee bezig bent, dan meteen goed?
![]() ik zou op de ergste plekken afbijt gebruiken, schoonmaken, schuren, opnieuw gronden en aflakken..... |
|
||||
|
||||
![]() verfafbijt doet het heel goed
|
|||
|
|||
![]() gaat vrij aardig momenteel dus dat komt goed
nu wil ik hem de kleur nevada beige geven als hij klaar is mijn vraag weet iemand de ralnummer van de vw kleur beige.? en zijn kleurcode en ral hetzelfde of nie. Last edited by ozzy : 08-06-2008 at 18:54. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
VW gebruikt eigen coderingen voor kleuren, wat deze zijn, ik denk dat www.doppel-wobber.de wel soelaas bied, ware het niet dat die het even niet doet bij mij. Een schade hersteller heeft wel een kleuren lijstje met alle vw kleuren. mvg db |
|
||||
|
||||
![]() nu heb ik HEEL toevallig 2 RAL kaarten in mn la:
probeer eens de beige tint RAL1001 |
|
|||
|
|||
![]() stom toevallig heb ik hier nog blik een beige ral 1001 staan
lijkt mij iets lichter als nevada beige maar best mooi beige kleurtje |