|
|||
|
|||
Phoenix
Hallo,
Ik ben nog vrij nieuw maar heb inmiddels al wat VW''s versleten dus het wordt nu tijd om me eens bekend te maken. Naam: Lukas Leeftijd: 24 Werk: Werkvoorbereider Rijdt in: '95-er Vento 1.9D Wie is ik: Een VW minded man met golf 1 dromen en een smoothy look! Reeds in het bezit gehad: '91-er Grijs/Blauwe Jetta 1.6 (met zon elektrische -carburateur) '89-er Rode Golf 2 1.6 Diesel (Met 335000 op de teller! ) En nu dus een Vento 1.9D: .…en na wat verbouwen (VR6-lip, VR6/GT achterlichtten en andere knippers) en een nieuwe audio install (JBL/Pioneer): Tja, dan moet ze natuurlijk ook nieuwe schoentjes: Maar dan!!!!!! Rijdt er een ouwe taart men Vento kreupel: Morgen wordt de schade getaxeerd.... Nou maar hopen dat alles gladjes verloopt met de verzekering... Wanneer alles klaar is zal ik natuurlijk jullie op de hoogte houden... Tot zover, laat de meningen maar horen! Gr Lukas |
|
|||
|
|||
welkom hier, zonde man hoop dat het netjes geregeld word !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Leuke Vento!
Hij moet wel wat lager, hoor! Succes ermee. Groeten van René...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |