|
|||
|
|||
Afwerking dashboarddelen.
Vandaag een Sony bluetooth autoradio ingebouwd kan ik lekker handsfree bellen en met de musicstream functie muziek luisteren vanaf de mediaplayer op m'n HTC Touch.......handig.
Maar nu viel me vandaag extra op dat de middenconsole een soort mat laagje heeft wat je er zo vanaf kan krabben wat dus ook op heel wat plekken gebeurt is, ook de kappen om de stuurkolom en de handgreep aan de bestuurderskant zijn op deze wijze "beschadigd". Hebben jullie dat allemaal, is er wat aan te doen? of laten jullie het zoals het is? |
|
||||
|
||||
Ja Ja Ja laat je het zo...pff ik niet !
Ik stoor mij daar aan ( ben ook wel een verschrikkelijke perfectionist als het om dat soort dingen gaat ) Maar het is idd bij bijna iedere zo, het is gewoon kwestie van slijtage. En ja als je het weer mooi wilt zul je het moeten vervangen voor nieuw. Grt. M. |
|
|||
|
|||
Heb jij die delen vervangen, bij de dealer vandaan, koste dat?
|
|
|||
|
|||
ik had hier ook een vraag over heb hetzelfde probleem.
stel ik vervang het spul allemaal zit ik er dan over een tijdje niet weer mee? of krijg je nu een betere versie. zelfde vraag eigenlijk over het dashboard, welke bij mij begint te plakken (ook n kwaal). gr stef |
|
||||
|
||||
Nee je krijgt geen betere kwaliteit, het is gewoon een kwestie van slijtage.
Dus dat zal ook weer gebeuren bij het nieuwe spul. Over het dashboard weet ik niet daar heb ik geen last van. Mvg Martijn |
|
|||
|
|||
Ja ik heb het ook dat mijn dachboard kastje plakt ik dacht dat er iets over heen was gagaan (cola of zo bij de vorige eigenaar).
|