|
||||
|
||||
Disturbutie optijd zetten EV
Hallo,
Ik heb vandaag mijn hydraulishe klepstoters vervangen en ook meteen de distrubutie en poelie. Maar nu heb ik geen compressie meer!(best lullig) Nou weet ik dat het niet aan de stoters ligt, maar omdat mijn nokkenas verkeerd staat... Ik heb de poelie er niet afgehaald en ook heb ik de bovenkant gemarkeerd(eerst op tijd gezet) voor dat ik ben gaan demonteren. Op de orginele poelie staat een merkteken(streepje) maar op het blok kan ik niks vinden. Nou zat er achterop het doosje van de Gates riem dat het je het merkteken van de poelie op hoogte van de rand van het kleppendeksel moet zetten. Dat gedaan maar geen compressie(ook geen kleppen tegen zuigers) Heb 3x opnieuw de distributie gedaan en het zowel met de oude als nieuwe klepstoters geprobeerd. Heb verder niks los gehad wat to geen compressie kan leiden en auto reed daarvoor goed met oude stoters en distributie. Dus mijn vraag: Waar zit het merkteken? of hoe zet ik hem goed op tijd? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44940
Lees dit topic maar eens door ,dan moet je er wel uit kunnen komen dacht ik