![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb hier nog 2 nagelnieuwe Golf 1 Gti bumpers liggen.
zijn bij volkswagen zelf niet meer te verkrijgen het zijn die volledige zwarte die er vanaf bj 79 opzaten, het zijn de voor en achterbumpers. op de sticker van de voorbumper staat een prijs zonder btw van 212,61 op die van de achterbumper 235,12 samen incl. btw koste ze in de tijd dus 542€ mogen samen weg voor 400€ ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() terug naar boven ermee
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
neem teminste aan dat het toen nog guldens waren ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() waar zijn ze op te halen? en wanneer?
gr niels |
|
|||
|
|||
![]() op te halen in lanaken of maastricht.
en die prijs zijn €uro's staan op de orgineele vw sticker op de doos en pb terug ![]() Last edited by Puc : 22-05-2008 at 16:16. |
|
||||
|
||||
![]() Zover ik weet worden er nooit prijzen op de stickers geplaatst bij originele delen.Prijzen staan alleen op de bon.
En geloof me,de bedragen zijn in guldens.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Puc is van belgië dus de prijzen zullen allesinds niet in gulden zijn
![]() En hier, in België, staan er wel degelijk prijzen op de stickers. Het zijn de stickers die er door de invoerder (D'ieteren) worden opgeplakt die Puc waarschijnlijk bedoeld, niet de sticker van VW met oa. onderdeelnr op. Gti bumpers= worden bumpers zonder chrome lijsten met bedoeld neem ik aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewone bumpers dus..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb geen pb ontvangen. kun je hem nog een keer sturen? en ze zijn gereserveerd voor mij!? gr niels Last edited by mk1diesel : 22-05-2008 at 20:07. |
|
|||
|
|||
![]() Ik neem graag de 2e optie.
|