|
||||
|
||||
zoektocht naar mk1 onderdelen.
Ja jullie lezen het goed keihard genaaid.
Het verhaal is als volgt. ikzelf ben godzijdank niet genaaid maar m`n zwager(tje) wel. De jongeman is 17 jaar keihard aan het werk en wil graag autocrossen. Hij heeft in het afgelopen jaar al gezwoegd en gespaart voor z`n crossauto en heeft ondertussen het volgende bij elkaar. een rolkooi een stoel gordels motorblokje versnellingsbak, en het belangrijkste een auto, maar het ging als volgt hij had een golf 1 carrosserie gekocht en kon die ophalen ze waren het al eens over de prijs en daarna werd pas bekend wat de oud eigenaar van de golf 1 terug wou hebben. aandrijfassen stuurhuis stuurkolom stuurpen stuur pedalenset en achterklep. ofterwijl er blijft niets over. Binnen mijn vriendengroep maakte iemand zich zo kwaad over dit voorval, ook bekend binnen de vw wereld Hugo op het forum 3Gnr48 dat hij een stuurhuis heeft geschonken, hugo bedankt nou is mijn vraag als volgt wie help deze jongen van deze tegenslag af voor onderdelen tegen een gereduceerd tarief graag alles aanbieden. |
|
||||
|
||||
Okee...dus om een lang verhaal kort te maken...
Je bent op zoek naar: Aandrijfassen Stuurkolom Stuurpen Stuur Pedalenset Achterklep Carosserie ?
|
||||
|
||||
Ja maar ik neem toch aan dat dat voor de koop was afgesproken? Heb zo niet meer die onderdelen liggen. succes
|
|
||||
|
||||
keihard genaaid?? als je een kaal casco koopt voor 25 euro, krijg je ook een kaal casco!
Dit is namenlijk mijn oude gti casco en er is voor de verkoop goed gezegt wat er allemaal afging. Had het casco ook naar de oudijzerboer kunnen brengen daar had ik er meer voor gekregen!! Dus niks keihard genaaid!!
|
||||
|
||||
dat is het probleem het was voor de koop (niet) afgesproken die golf 1 daar die kun je kopen. ok, over de prijs eens geworden een paar dagen later ophalen en dan pas begint die gast over de onderdelen die er niet bij horen.
@ robertjan 007. daar komt het in het kort wel op neer maar wou het hele verhaal toch duidelijk maken om toonbaar te krijgen hoe sommige medemensen zijn o ja en stuur is er al. dus hebben nu stuurhuis en stuur. Last edited by Roy-16VT : 19-07-2008 at 00:13. |
|
||||
|
||||
Sorry hoor, ik vindt dit niet als echt keihard genaaid klinken. Eerder een miscomunicatie ...
Dat is altijd heel erg vervelend! Zal eens kijken wat ik kan missen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat verwacht je dan ook voor 25 euro ? een complete auto? Iig zal dit waarschijnlijk dus wel een geval van discommunicatie geweest zijn ,dus kom op jongens ,we hebben allemaal dezelfde hobby toch? Laten we elkaar niet op dit forum zwart gaan maken ,daar hebben we allemaal niks aan toch ? @ Roy-16VT,Nu even afwachten wat iedereen nog heeft liggen voor je zwager ,dan komt alles vast wel weer goed
|
||||
|
||||
@ fryslan driver hoe komt het dan dat mijn zwager voor de verkoop van niets wist vind ik een beetje jammer voor hem.
laat 1 ding duidelijk wezen auto is via maatje van m`n zwager van de collega van z`n maatje gekocht. hoopt niet dat het jou betreft fryslan driver anders ontvang ik graag pm van jou met tel nr en wil ik graag jou kant van het verhaal weten. |
|
||||
|
||||
Je had dan ook kunnen zeggen "hou de caross dan maar"
25 euro voor een GTI koets? is hij zo slecht dan? Heb mijn kale caross verkocht voor 50 euro en heb er nog steeds spijt van.. Dus voor 25 euro een GTI caross...wees dr blij mee...
|
||||
|
||||
je hebt PM!!
Oh ja en gti achteras(dus met stabalisator) etc zit er ook nog op. Is alleen al meer waard dan die 25 euro, oftwel NIKS GENAAID
|
||||
|
||||
je pm is gelezen en vind het jammer dat jij de oud eigenaar bent en weet nu bijna wel zeke dat de fout bij de tussenpersoon ligt maar daarover volgt meer.
|
|
||||
|
||||
o ja betekend dus voor mede forumers dat er tussen fryslan driver en m`n zwagertje nog een ander persoon meer heeft gedaan in de handel en wat dus tot zover duidelijk is geworden dat deze persoon verzwegen heeft wat er weer terug moest naar de eigenaar (in dit geval fryslan driver)
|
|
||||
|
||||
Ik had hem wel voor het dubbele willen kopen
Foto`s van de koets?
|
||||
|
||||
nou als je fryslan driver z`n project topic bekijkt kan ik daarop alleen nog maar bevestigen dat hij hem niet voor niets van de hand heeft gedaan en de rotte delen die hij daar beschrijft is nog niet alles. de hele rechterzijkant bestaat alleen al uit immitatie plaatwerk en er was ook geen kenteken meer bij.
fryslan driver heeft groot gelijk gehad om hem weg te doen. |
|
||||
|
||||
Staat nu een origineel 78'er nl gti koetswerk te wachten
|
|||
|
|||
Quote:
Koop nooit iets via via via via .Dan kun je dit soms verwachten. |
|
|||
|
|||
Dik genaait kan ik het ook niet noemen ...breng hem in stukjes naar het oud ijzer als ie echt zo slecht is . en je krijgt meer dan het dubbele weer .....Ik zie het probleem van keihard genaaid niet
25 euro is een koopje Last edited by Alberto : 19-07-2008 at 09:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, Ik heb laatst een kaal corrado casco naar ijzerboer gebracht. wel nog met subframe en achteras motorkap en achterklep. Toch nog 450 kilo en 95 euro |
|
|||
|
|||
Quote:
tja idd ...en dan word het ook nog gezien als vuil ijzer ... zaag je hem in stukjes ...dan is het schoon ijzer , en beur je meer ook nog |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is het ook zijn we nu achter gekomen. Het blijkt wel om de oude auto van fryslan driver te gaan en heb net met hem gebeld. HIj had alles duidelijk vermeld aan z`n collega (maatje van m`n zwagertje) en die had weer niet tegen m`n zwagertje verteld wat er allemaal af moest. en dat werd dus voor m`n zwagertje na de aankoop duidelijk. Dus genaaid door wie is nu wel duidelijk. De oproep om onderdelen blijft gewoon staan graag alles wat er nodig is aanbieden. |